seriewerk

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.243
291
Heelsum
Binnenkort ga je dus weer wat aanhangers vullen met krullen ?

Haha inderdaad, als ik hier wat schaaf heb ik zo een vuilniszak vol en zit ik met de handen in het haar waar die te laten, kun je nagaan wat hier vanaf komt...
 

Jurriaan

Oud hout
1 jul 2009
3.236
652
Beneden Leeuwen
www.houtenschalen.nl
Ik heb slechte ervaringen met de milieustraat; als je daar vaker komt met veel zakken krullen dan zien ze je niet meer als privé persoon en mag je er als bedrijf niet meer zomaar storten. Gelukkig ken ik ook een paardenhouder.
 

Steven Gauwberg

Post veel
9 feb 2011
941
3
Stekene
www.houtentiek.be
als je de krullen zo opstookt vliegt een deel meteen omhoog de schoorsteen/pijp in
en het brand zo snel op dat je er krullen op kan blijven scheppen

Da's waar, maar ik heb gewoon mijn vader's systeem gekopieerd, in mijn kachel kunnen 2 van die grote zakken van een stofafzuiging, en brandt minstens 4, dikwijls 5 of 6 uur! Tegen de winter staat hier een hele stapel, is er jammer genoeg ook wel weer snel door ;-).

Heb dat hier ergens al eens besproken hoor, even de zoekfunctie gebruiken.

Groeten,
Steven
 

dehoutdraaierij

Post veel
11 nov 2010
1.121
243
Doetinchem
Eehhh ja... da's nou een beetje sukkelig....

20130806_215413.jpg
20130806_215459.jpg

Nou ben ik aan het schuren en oliën, maar heb ik van het afdraaien en schuren geen foto's gemaakt terwijl ik dat wel beloofd had!
Nou ja... op de Oneway zit de laatste geschuurde schaal. Op de Graduate zit een geoliede schaal.
De schalen op de grond hebben hun eerste laag olie gehad.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.