begin knulsel plek

Huib

Actieve deelnemer
11 nov 2012
707
8
Gouda
Goedemorgen. Heb ze via een voor mij toen nog onbekende site Fruugo.nl gekocht. Dit is een site waar bedrijven hun artikelen kunnen aanbieden. In eerste instantie dacht ik dat ik mijn geld kwijt was omdat ik er niet zoveel over terug kon vinden. De verkoper is verantwoordelijk voor de afwikkeling maar het te betalen bedrag gaat via Fruugo. De levertijd was drie weken en ze komen uit de UK.

Alle gegevens even opgezocht omdat het alweer een tijdje terug is. Het is iets meer dan 9 euro (btw niet meegerekend waarschijnlijk:confused:) en er komen verzendkosten bij. Alles bij elkaar kom ik uit op 12,75. Vind het nog een koopje.

Zie dat ze op Fruugo niet maar worden aangeboden maar met google kreeg ik deze site http://www.toolbox.co.uk/sash-clamps-2764-0000. Dus met enig zoekwerk op silverline sash clamp genoeg hits.


Onderstaand de gegevens die ik terug kon vinden.

Artikelen afkomstig van AHC (Camberley) Ltd
4268662_0096_0096.jpg
SILVERLINE ALUMINIUM SASH CLAMP(1200MM)
Prijs: 10,59 €
Hoeveelheid: 8


Verzendstatus: verzonden
Hoeveelheid: 8
Verzenddatum: 5-mrt-2013
Geschatte leverdatum: 22-mrt-2013
70,64 € (excl. BTW/eenheid) + 20,0% BTW = 84,72 € Subtotaal: 84,72 €
Aflevermethode:Standard Shipping 17,35 €
Betalingsmethode Prijsstelling
bankoverboeking
iDEAL
Subtotaal (incl. BTW): 84,72 € Verzendkosten (incl. BTW): 17,35 € BTW: 16,97 € Totaal bestelling: 102,07 €

Correctie; Als je zoekt op de site van fruugo op sash clamp zijn ze nog te bestellen.
 
Laatst bewerkt:

Huib

Actieve deelnemer
11 nov 2012
707
8
Gouda
Da's een mooi werkhok !! Je hebt daar ook een mooie houten hamer liggen, da's een beste ! Ik zat ook te bedenken waar je de werkstukken gaat bouwen. enig idee?

De hamer is wat groot uitgevallen en staat niet in verhouding tot mijn knutsel hok (Dat heb je weleens als je bijna alles via internet koopt) maar voor een burenruzie goed inzetbaar:D

Te grote werkstukken kan ik altijd nog bij het mooie hout walhalla Masave vervaardigen;)

Het zal schipperen worden met de ruimte maar het is niet anders. Daarom voor cms modules gekozen en de mft/3 tafel . Dicht geklapt tegen de wand geplaatst geeft dit weer ruimte. 'Ach' in tijden van nood schilt men aardappels met een bijl.:D:D

De planning is dat we over een tweetal jaren richting noord noord/oosten gaan en daar is genoeg aanbod met veel werk/hobby ruimte.
 
Laatst bewerkt:

Heckemann

Post veel
9 feb 2011
1.181
3
zoetermeer.
Dank voor de info! Zelfs voor € 12.75 is het nog goed geprijsd.

Groet, Rob.

**Nou nog even mijn wederhelft overtuigen van de absolute noodzaak van deze aankoop.... Heb net een Stanley #6 gekocht op marktplaats, misschien een weekje wachten :(**
 

jan404

Actieve deelnemer
17 jun 2012
33
0
Hallo Huib, ziet er goed uit allemaal!
In het begin van dit topic verwijs je naar een tekening van de isolatie, die is gemaakt door Emilio. Ik heb het hele forum afgezocht maar kan die tekening niet vinden. Heb jij misschien een linkje voor me?
 

Huib

Actieve deelnemer
11 nov 2012
707
8
Gouda
Hallo Huib, ziet er goed uit allemaal!
In het begin van dit topic verwijs je naar een tekening van de isolatie, die is gemaakt door Emilio. Ik heb het hele forum afgezocht maar kan die tekening niet vinden. Heb jij misschien een linkje voor me?

Hier de verwijzing naar de specifieke pagina maar het hele topic is de moeite waard om te lezen.

Succes
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.