Tentoonstelling/Demodag in Bergeijk

Van woensdag 24 april t/m zondag 28 april 2013 telkens van 13.00 tot 17.00 uur vind in De Ploeg Riethovensedijk 20 te 5571BR Bergeijk een houtdraaitentoonstelling plaats.
Dit wordt georganiseerd door de Radiusafdeling "De Dommeldraaiers" samen met de collega's van de Vlaamse Houtdraaier afdeling Limburg (Belgie).
Topdag: zaterdag 27 april 2013: Naast de tentoonstelling is er dan de Radius demodag van de Nederlandse houtdraaiersvereniging. Openingstijd van 10.00 tot 17.00 uur.
Op de demodag zijn er houtdraaidemonstraties, bekende bedrijven met houtdraaigeredschappen etc.
 

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.920
846
Oss
Ben naar deze tentoonstelling geweest.
Ik heb daar prachtig werk gezien (kwam ook tot de conclusie dat ik nog erg veel moet/kan leren!)
Ik vond het alleen jammer dat tijdens de demonstratie de camera meestal op de achterkant van het te draaien voorwerp stond, zodat je nog niet goed kon zien wat de draaier deed.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.