Nog een voorstellend lid

ArcösS

Actieve deelnemer
27 jan 2013
84
4
Ik zal mij ook even voorstellen,
Ik ben woonachtig in België, zoon van een schrijnwerker,
zelf heb ik geen houtrichting gevolgd (wel bouw), maar heb er spijt van dat ik het niet gedaan heb,
al van jongsaf werkte ik graag met hout, ik heb 1 jaar volwassen onderwijs gevolgd (toen ik 16 was :)) en heb daar ook nog een en ander opgestoken.

De bedoeling hier op het forum is dat ik veel opsteek uit andere topics en zaken die ik graag te weten zou komen zou ik hier dan ook vragen :)
 

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.755
145
Rotterdam
Welkom!

Ik heb helemaal geen bouw of houtopleiding gedaan, maar dankzij YouTube, Google en berichten hier op het forum leer ik veel.

Groeten, Raymond
 

TiMmEr-JaN

Actieve deelnemer
8 mrt 2013
195
0
Groningen
ik 4 jaar opleiding bouw/hout en timmeren... heb heel veel op school geleerd, constructieleer vond ik ook een geweldige les...

daarom ben ik nu Timmerman... maar helaas weinig werk in de bouw :mad:
 

Patje

Actieve deelnemer
28 jan 2012
75
0
Lommel
Hallo, vanaf begin september ben je welkom in alle cvo's in Vlaanderen, dan starten we opnieuw met de cursus meubelmaker en we starten vanaf 0 kennis. Voor 1,5 € per lesuur kan je inschrijven en je kan de helft terug krijgen via de opleidingsscheqeu die ja kan aanvragen via de vdab an je werkend bent, indien je werkloos bent kan je voor nog minder komen dus waar wacht te op, alle machines staan op u te wachten.
De cursisten de bij mij in de les inschrijven kunnen vanaf het tweede schooljaar een werkstuk maken naar eigen kunnen en eigen wil.

Groetjes Patrick.
 

ArcösS

Actieve deelnemer
27 jan 2013
84
4
Die cursussen interesseren me wel maar de tijd ontbreekt mij,

ik heb net een opleiding fotografie voltooid maar op het laatste kwam het zeer moeilijk om er te raken.
We zitten met een keukenaanbouw die ik binnenkort ga plaatsen, een baby van 1 jaar en een baby onderweg.
Dit in combinatie met 2-ploegenwerk van mezelf en variërende uren/dagen van mijn vriendin (verpleegster) wordt de planning er niet makkelijker op :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.