1e fase schuur

Hansalmere

Actieve deelnemer
24 aug 2008
372
1
Zeewolde
eindelijk heeft de gemeente gisteren mij 2e schuur opgelevert in eerste instantie voor het opbergen van mij scootmobiel maar jullie snappen natuurlijk wel dat ik hem ook ga gebruiken voor werkplaats.
hij is absoluut niet na mij tevredeneheid gebouwt maar had weinig inspraak. had nog geluk dat ze hem tegen de oude hebben aangeplaatsen zodat ik ik nu een grotere :( ruimte heb.

http://picasaweb.google.nl/Hans.Inge.Belle/1eFaseSchuur#

hopelijk werkt het want lukt mij niet om ze onder de tekst te krijgen

Hans
 
A

Athanor

Guest
Hallo Hans,

Proficiat met de uitbreiding! Kun je eindelijk eens een plan maken om er (ook) een handige werkplaats van te maken. Hou je ons op de hoogte van de vorderingen?

De foto's zijn goed in te zien via de link die je hebt opgenomen.

Groet van Fons
 

Hansalmere

Actieve deelnemer
24 aug 2008
372
1
Zeewolde
dat zal een knap stukje puzelen worden heb wel wat ideeen. maar als eerste de vloer en dan isoleren. en heb wel de mazel dat vrouw lief werkt voor een houtgroothandel dus alles tegen inkoop prijs maar dan toch zal er soms wat gespaard moeten worden.

hans
 
A

Athanor

Guest
Dat isoleren lijkt me een uitstekend idee! Ik heb voor een houten vloer gekozen in mijn uitgebreide werkplaats en dat bevalt me goed! Hoe wil jij je de vloer aanleggen?
 

Hansalmere

Actieve deelnemer
24 aug 2008
372
1
Zeewolde
als de aannemer zich aan de opdracht van de gemeente houd zou hij er 30x30 in moeten leggen maar gezien ik heb gekozen om de schuur eerst te funderen doet hij weer moeilijk over het ophogen dus ff afwachten en anders twijfel ik om zowel over de bestaande als nieuwbouw een houtenvloer te leggen. moet nog eens de voor en tegens afwegen en mede horen wat de reactie hier zijn.
 

Ad de Crom

Actieve deelnemer
17 aug 2008
702
0
addecrom.hpage.com
Hans, in elk geval heb je in combinatie met je oude schuur genoeg ruimte om toch een aardig werkplaatsje te creeren. Isoleren zou ik zeker doen, gezien het feit dat het najaar niet zo lang meer weg blijft.
Ongeveer dezelfde situatie als bij mij. Ik had al een stenen schuur achter het huis waar de fietsen instonden, heb van blokhut profielen in 2001 een nieuwe schuur gebouwd, waar nu de fietsen instaan en ook is er een deel van gereserveerd voor houtopslag. De oude stenen schuur is nu mijn werkplaats, waar ik lekker ongestoord mijn gang kan gaan. Heb er wel een olieradiater in geplaatst voor als het kouder wordt. Als het licht vriest zet ik de radiater aan zodat het toch nog redelijk behaaglijk is om er te werken.
Heb er een betonnen vloer in liggen, maar zoals Fons zei, een houten vloer zou ook niet zo slecht zijn.
Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Ad
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.