Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Te Koop: Hammer B3 Winner incl. Felder afzuiging

Beste leden,

In verband met een verhuizing verkoop ik mijn Hammer B3 Winner inclusief een Felder afzuiging. De machine is in 2010 aangeschaft en in zeer goede staat. Inclusief een aantal verbreedingen, voorritser, twee zaagbladen, rijinrichting en een voorritsblad. Voor de ingebouwde stationairfrees is een kopieerlager aanwezig en verschillende messen. Alle boekjes en evt. aankoopbewijs is aanwezig. Ik verkoop de machine dus compleet, alles om de machine te gebruiken ( dus ook krachtstroomaansluiting, verdelers etc).

Hiernaast verkoop ik tevens mijn Hammer A3-31Vlak/Vandikte combi machine. Deze is tevens in prima conditie en in 2011 aangeschaft. Deze machine is echt nog als nieuw en niet meer dan 15 keer gebruikt. Ook deze beschikt over een rijinrichting.

De machine is uiteraard te bezichtigen in Amsterdam.

Voor meer informatie en de prijs graag contact opnemen: harmspoelstra@gmail.com

Groet,

Harm Spoelstra

Om welke afzuiging gaat het en is die op 220 volt en wat is je vraagprijs voor alleen de afzuiging?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bjvndrpl3 Bekijk Berichten
    Om welke afzuiging gaat het en is die op 220 volt en wat is je vraagprijs voor alleen de afzuiging?
    Hi, de afzuiging is op krachtstroom en wordt niet separaat verkocht.

Gr harm

Hallo harm,

Ik ben wel geinteresseerd. Kan je mij je richtprijs doorgeven.

Thx

Houten wim

Wat is je richtprijs voor de vlak-vandiktebank?

Groeten Rudolf.

De machines zijn beide inmiddels verkocht, bedankt voor de belangstelling en succes met de zoektocht. Groet, Harm

@ Moderator: Slotje/verwijderen graag.

Forum Rechten