Zaagbladen laten slijpen

wupsie

Post veel
9 sep 2011
794
2
Groningen
Beste forumgenoten, wie van jullie weet een GOED adres in of rond de stad Groningen waar ik mijn zaagbladen kan laten slijpen?

Het betrefd een aantal festool zaagbladen, na het zagen van verlijmde platen als osb, multiplex en mdf, zijn ze wel aan een opfris beurtje toe.

Jullie input wordt gewaardeerd.

Groet: Wupsie.
 

Arjan-Kees

Nieuw lid
9 dec 2012
16
1
Groningen
Ik wil 't blad van m'n Scheppach ook laten slijpen. Heb de Stadswerkplaats gevraagd: die laten hun bladen slijpen bij Leitz in Roden. Je kunt blad ook inleveren bij Kuiter aan Paterswoldseweg die laten ook slijpen bij Leitz. bent je blad dan wel een week kwijt.
Als iemand nog een ander adres weet + kosten van slijpen hoor ik dat ook graag.

Gr
Arjan-Kees
 

bas

Actieve deelnemer
4 mrt 2008
110
0
ja idd bij Leitz. ook als je ze in roden inleverd ben je ze ongeveer een week kwijt... maar ze zijn dan wel weer super scherp!
 

LMM

Actieve deelnemer
16 jul 2012
270
1
Groningen
Wij hebben ze van het werk bij de bouwmaat ingeleverd, maar ik geloof dat die ook naar leitz gaan.

Particulieren kunnen hier niet terecht
 

JOHN LAMERS

Actieve deelnemer
10 aug 2012
632
38
Ter Apelkanaal
Ik heb wel zagen bij slijptechniek noord laten slijpen, opgestuurd met de post en ze hebben de geslepen zagen bij mij thuis afgeleverd.
goede service. Slijptechniek noord zit in Stadskanaal. Ze hebben wel een website.

groet john
 

woodworkpro

Actieve deelnemer
31 dec 2012
337
0
Ik breng mijn zaagbladen waaronder Festool bij Kroon, die hebben ook een vestiging in Groningen, waar ze het laten slijpen
heb ik nooit gevraagd maar het resultaat is goed.
 

LMM

Actieve deelnemer
16 jul 2012
270
1
Groningen
Wij moesten geloof ik per tand afrekenen, weet niet meer precies wat het kostte zal iets van 40/50 euro geweest zijn inclusief een stuk of wat nieuwe tanden erop.

Dit was echter een blad van 60 cm doorsnee, met heel veel tanden
 

HoutHans

Actieve deelnemer
1 mei 2012
450
20
Ha Wupsie,
Ik heb wat goede verhalen gehoord over pentinga slijpservice in Bedum, maar dat ging over beitels voor vlakbanken. Of ze ook zaagbladen doen weet ik niet.
groeten,
hans
 

Zweihaak

Post veel
29 jul 2010
1.381
2
Groningen
Ik breng mijn zaagbladen waaronder Festool bij Kroon, die hebben ook een vestiging in Groningen, waar ze het laten slijpen
heb ik nooit gevraagd maar het resultaat is goed.

Bij Leitz volgens de vestiging in Groningen, een Festool zaagblad met 48 tanden is meende ik 15 euro daar.
 

bertd

Actieve deelnemer
13 sep 2011
129
0
In Aalst weet ik ken ik niemand maar je kan bij Lecot ze ook binnenbrengen, zij brengen ze dan naar een slijpdienst.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.