Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 37

Zaagbladen laten slijpen

Beste forumgenoten, wie van jullie weet een GOED adres in of rond de stad Groningen waar ik mijn zaagbladen kan laten slijpen?

Het betrefd een aantal festool zaagbladen, na het zagen van verlijmde platen als osb, multiplex en mdf, zijn ze wel aan een opfris beurtje toe.

Jullie input wordt gewaardeerd.

Groet: Wupsie.
    Houterig mannekke

Ik wil 't blad van m'n Scheppach ook laten slijpen. Heb de Stadswerkplaats gevraagd: die laten hun bladen slijpen bij Leitz in Roden. Je kunt blad ook inleveren bij Kuiter aan Paterswoldseweg die laten ook slijpen bij Leitz. bent je blad dan wel een week kwijt.
    Als iemand nog een ander adres weet + kosten van slijpen hoor ik dat ook graag.

Gr
    Arjan-Kees

ja idd bij Leitz. ook als je ze in roden inleverd ben je ze ongeveer een week kwijt... maar ze zijn dan wel weer super scherp!

Vroeger bij Leitz, nu bij Karat
    Haal en breng service net als bij Leitz, zelfde kwaliteit alleen goedkoper.
    vriendelijke groet,
    Albert
    Website
    Meubelwas
    Waterbeitsen

Wij hebben ze van het werk bij de bouwmaat ingeleverd, maar ik geloof dat die ook naar leitz gaan.

Particulieren kunnen hier niet terecht

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    Leitz , daar breng ik ze zelf heen !! Ze hebben ook een haal/breng-service voor de grootverbruiker
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Ik heb wel zagen bij slijptechniek noord laten slijpen, opgestuurd met de post en ze hebben de geslepen zagen bij mij thuis afgeleverd.
    goede service. Slijptechniek noord zit in Stadskanaal. Ze hebben wel een website.

groet john

Ik breng mijn zaagbladen waaronder Festool bij Kroon, die hebben ook een vestiging in Groningen, waar ze het laten slijpen
    heb ik nooit gevraagd maar het resultaat is goed.

Krijg nou wat: er missen berichten????
    Houterig mannekke

Ik laat ze hier slijpen voor bedrijven haal en brengservice particulier weet ik niet.

http://www.eogs.nl/pages2/frmztotaal.html

Forum Rechten