Mobiele werkbank MFTC

samvg

Actieve deelnemer
11 apr 2012
123
0
erg slim en mooi systeem.
Zeven euro vind ik persoonlijk spotgoedkoop voor de tekeningen.
 

TiMmEr-JaN

Actieve deelnemer
8 mrt 2013
195
0
Groningen
vind het een geniale oplossing voor een interieurbouwer, die veel op locatie moet werken...
maar zou ook een soort klemmen eropzetten om plaatmatriaal vast te zetten...(uiteraard afneembare)
 

Steven Gauwberg

Post veel
9 feb 2011
941
3
Stekene
www.houtentiek.be
7€ is inderdaad een koopje. Deed me ook onmiddellijk aan Mathias Wandel denken.
Wie dit er niet voor over heeft moet zelf maar zitten klungelen en hopen dat het uiteindelijke resultaat bevredigt...

Prachtig initiatief, Benchworks!

Groeten,
Steven
 

BenchWorks

Post veel
23 mrt 2011
1.695
3
Boirs, België
Om exact te zijn is het 7,44 denk ik, met btw heb je dan exact 9 als je in Europa leeft, minus de monster hap van paypal blijft er zo'n €6 over voor mij. En dan is het de beurt aan de overheid om daar nog eens 30% van te pakken :mad:
 

bruine_beer

Actieve deelnemer
2 dec 2012
288
42
Heers, België
Heel knap! Ook dat je de verlengtafels kan koppelen op meerdere plaatsen is goed bedacht!
Leuk filmpje!
En 9 euro is een koopje, dus net gekocht :).
Johan
 

caba

Actieve deelnemer
21 jul 2012
43
0
Aalst
Wat me vooral opvalt zijn de grote t tracks op de zijkant van de hoofdtafel, kun je verklappen vanwaar deze komen?
 

Oceans'11

Post veel
22 mrt 2013
967
0
NL, Drachten
www.oceans11.nl
Wauw ! Echt geweldig mooi, praktisch en tot in details doordacht. Chapeau !!!

In het filmpje ziet het er allemaal zo vanzelfsprekend en simpel uit, maar ik kan me - inderdaad - goed voorstellen dat hier de nodige tijd aan uitdenken, verder verbeteren en nog meer fijnslijpen aan te pas is gekomen. :)

Ik sluit mij voor de volle 100% aan bij de opmerking van Herman: juist voor de DHZ-er die normaliter thuis niet zoveel ruimte heeft is dit een super goed inzetbare tool!

Heb nog wel een vraagje: ik zie dat je geen gebruik maakt van T-tracks. Omdat bij het klemmen/spannen met behulp van de schroefklemmen behoorlijke krachten op jouw houten track komen, ben ik benieuwd welke houtsoort je voor deze grijze delen van je werkbank hebt gebruikt.

Keep up the good work !

Groeten, Ekko

EDIT: ik zie nu pas dat je gebruik maakt van... gordijnrails... LOL
 
Laatst bewerkt:

bri

Actieve deelnemer
17 nov 2009
301
1
Hoi Benchworks, heb zojuist het filmpje bekeken, briljant!!! Ik werk zelf alleen maar thuis, als ik een "lokatie" werker was zou ik onmiddelijk een plan van je afnemen. Die € 7,- is een meer dan redelijke vergoeding voor zoveel inventiviteit, happy sales!
Hout moet, bri
 

BenchWorks

Post veel
23 mrt 2011
1.695
3
Boirs, België
Dankjewel Bri!
Ik moet er wel even verduidelijken dat het in werkelijkheid €9 is, maar dat zie je pas zodra je bij paypal inlogt.
Omdat afhankelijk van je locatie moet je wel of geen btw betalen, en zolang paypal niet weet wie/waar je bent toont hij de prijs excl btw.
Het is de enige manier die ik gevonden heb om geen btw aan te rekenen aan zij die het niet hoeven te betalen, omdat de helft van de kopers buiten de EU zijn heb ik geen zin om te riskeren minder te verkopen enkel om meer btw aan de staat te geven!

Er heeft trouwens al iemand uit de VS mij foto's gestuurd van zijn afgewerkte MFTC!
Ik moet er nog een pagina op mijn site voor maken.
De video werkt goed 12.000 views in één maand, en ik kan via mijn youtube zien welke forums/websites naar mijn video linken.
Ik volg zo discussies in het geniep op Zweedse, Noorse, Russische, Franse Duitse en Amerikaanse forums, en ze zijn allemaal positief dusver!

Timothy
 
Laatst bewerkt:

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
De video werkt goed 12.000 views in één maand, en ik kan via mijn youtube zien welke forums/websites naar mijn video linken.
Ik volg zo discussies in het geniep op Zweedse, Noorse, Russische, Franse Duitse en Amerikaanse forums, en ze zijn allemaal positief dusver!
Timothy
Dat verbaasd mij niets met zo'n geweldig bedacht product, grote klasse!
 

markvanzee

Actieve deelnemer
4 okt 2011
469
1
langerak
ik ben erg onder de indruk van de werkbank, en hoop mijn werkbank hierop ook te baseren. op het werk bij ons werken we allemaal met losse verrijdbare tafeltjes, dus een verrijdbare werkbank met opslag zoals de mftc is in mijn ogen een perfecte oplossing!! hoop de .pdf snel te ontvangen:D

groet,

mark
 

BenchWorks

Post veel
23 mrt 2011
1.695
3
Boirs, België
En het verdiende geld gaat dus naar diverse talen-studies :rolleyes: :p
Google translate is your friend!

Ik zit al een tijd aan een nieuw project te werken maar gaat niet vooruit.
Met de MFTC krijg ik honderden mails per maand die ik allemaal probeer te antwoorden. Dus soms gaat daar mijn hele avond in op.
Op mijn site staan intussen al meerde afgewerkte MFTC's, er is ook iemand uit de VS die boeken maakt over houtbewerking "jigs" en die een MFTB heeft omgebouwd tot tafelzaag en freestafel. Iets waar ik ook aan zat te denken, en dat ik zekers als een volgend project wil doen!
 

jordiij

Actieve deelnemer
13 jan 2012
237
0
Leusden
Daar is echt goed over na gedacht. Ziet er top uit.

Een tip ik keek ff op je website en op de pagina waar je in de eerst post naar linkt kan je misschien de achtergrond beter een andere foto doen wand de letters hebben bijna de zelfde kleur als de vloer waar de mft opstaat. Gewoon ff een tip. Het kan ook aan mijn ipad liggen dat de letters beter te lezen zijn op mijn laptop.
 

Woruta

Actieve deelnemer
23 mei 2013
393
0
Haarlem
Prachtig project! Heeft festool al een bod gedaan op het ontwerp om het zelf op de markt te brengen? ;-)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.