Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 12 van de 12 EersteEerste ... 2101112
Resultaten 111 tot 117 van de 117
    Meer dan een foto heeft de "betere" klusser toch niet nodig om dit ding na te bouwen, kostprijs is dan 0€

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tuoh Bekijk Berichten
    Meer dan een foto heeft de "betere" klusser toch niet nodig om dit ding na te bouwen, kostprijs is dan 0€
    Héla!

Dat kan inderdaad en ik ben zelf ook zo, maar wat ik merk is dat de meesten het kopen om mij te steunen zodat ik verder zou doen.
    Als niemand het zou kopen dan zou ik het mij ook niet meer kunnen veroorloven, had bijvoorbeeld niemand de MFTB plannen gekocht dan had ik nooit de MFTC uitgevonden.
    Ik steek nog steeds heel wat tijd in R&D, binnenkort gaan jullie mogelijk nog van mij horen op de één of andere manier...

Wat betreft de "kopie", ik vermoed dat ze het opzettelijk verschillend genoeg hebben gemaakt om het design te kunnen beschermen, niemand kan iets identiek aan de MFTC nog beschermen aangezien het al bekend is.
    Mij stoort het helemaal niet (en neen ik verdien er niets aan), ik heb het uitgevonden uit nood omdat er niets praktisch bestond om te werken op verplaatsing. Nu is er tenminste een kant en klare commerciële oplossing, ook al lijkt die niet zo praktisch als de MFTC. Ze hadden zelfs de MFTC volledig mogen kopiëren, daar kan ik niets tegen, maar ik vermoed dat ze dan online gelyncht gaan worden.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BenchWorks Bekijk Berichten
    Héla!
    Dat kan inderdaad en ik ben zelf ook zo, maar wat ik merk is dat de meesten het kopen om mij te steunen zodat ik verder zou doen.
    Als niemand het zou kopen dan zou ik het mij ook niet meer kunnen veroorloven, had bijvoorbeeld niemand de MFTB plannen gekocht dan had ik nooit de MFTC uitgevonden.
    Ik steek nog steeds heel wat tijd in R&D, binnenkort gaan jullie mogelijk nog van mij horen op de één of andere manier...

Wat betreft de "kopie", ik vermoed dat ze het opzettelijk verschillend genoeg hebben gemaakt om het design te kunnen beschermen, niemand kan iets identiek aan de MFTC nog beschermen aangezien het al bekend is.
    Mij stoort het helemaal niet (en neen ik verdien er niets aan), ik heb het uitgevonden uit nood omdat er niets praktisch bestond om te werken op verplaatsing. Nu is er tenminste een kant en klare commerciële oplossing, ook al lijkt die niet zo praktisch als de MFTC. Ze hadden zelfs de MFTC volledig mogen kopiëren, daar kan ik niets tegen, maar ik vermoed dat ze dan online gelyncht gaan worden.
    Hallo Timothy,
    Ik gun het jou van harte maar ik heb de plannen gekocht omdat ik ze ook daadwerkelijk nodig had,
    maar heb wel via de bank betaald zodat je niets aan PayPal hoeft af te dragen.
    Ik ben vandaag weer heerlijk aan het klussen geweest (ver-bouwen van mijn cyloon afzuiging) en heb echt veel plezier van mijn MFTC, de vele manieren van vastzetten van de werkstukken aan en op de tafel is geweldig. En als ik stop is deze zo weer opgeruimd en de parkeerplek is weer vrij in de garage.
    Mvg, .
    Waar gehakt wordt, vallen spaanders.

Ik ben er niet zo zeker van dat niet dat het een kopie is.
    Er rijden immers genoeg eenmansbedrijven rond met een eigen versie van een mobiele werkbank in hun bus
    zelf maken of kopen is voor een ondernemer vooral als er ook personeel in loondienst is een heel andere afweging dan voor een hobbyist.
    (iets met uren en belasting)
    klusbedrijven hebben het momenteel ook allemaal druk dus ik denk dat het gewoon om vraag uit de markt gaat
    het bedrijf doet immers wagen inrichting
    Als je serieus met een ontwerp voor een mobile werkbank aan de slag gaat in samenhang met de Arbo regelgeving in je achterhoofd kom je op iets dergelijks uit.

Hallo, ik heb afgelopen vrijdag de plannen gekocht om de mftc te maken. Heeft iemand enig idee hoelang het duurt voordat deze in mijn postvak verschijnen?

Ik heb hem ook gekocht en toen stond het gelijk in mijn inbox ...

Hij staat in mijn reclame inbox. Niet in gekeken dom van mij 🤦*♂️

Forum Rechten