werkbank in wording

arjan73

Nieuw lid
24 feb 2013
8
0
Ddq6_vkGBTSb5PWHZJViW2BOIgydZDPzsAgw5ZJvJ2o

B17idfmJnR5z1oOF6UtFOCzVtrDzKPIa7nijaPq7gtg



iP2YZL_UhSNvfyYSo4OV1Z-9g8ekGLuvM6ZdFJqBVGw
GnB6wZVZHnGqjgM1XaqoGbMLHamO-RS1HpkMNrKwUBk

Zo er begint vorm aan te komen
 
Laatst bewerkt:

HermantB

Actieve deelnemer
2 sep 2012
221
0
Uden
@arjan 73: Ik zou je graag volgen omdat ik ook met een werkbank bezig ben maar je foto's kan ik niet openen.. Wat ik wel zie op de eerste foto's is dat je aanpak al een heel andere is dan die van mij. Ik heb een ijzeren stelling zodanig ingekort dat ik een goede werkhoogte heb en daar een plaat underlayment op vastgemaakt. Wel heb ik aan de voorzijde balken aangebracht ter versteviging en in de verticale balken gaten aangebracht zodat ik de bank ook als schaafbank voor grotere stukken kan gebruiken. Ben nu met de 2e bezig die ik verrijdbaar wil maken. Als ik dan bezig ben met een wat grotere klus dan kan ik hem van de muur afhalen en er aan alle kanten bij. Leek me wel praktisch, hoop alleen dat ik daardoor niet te veel aan kracht moet inboeten.
Zie graag je verdere berichten, kan ik misschien ook weer wat van leren!
 

arjan73

Nieuw lid
24 feb 2013
8
0
-4zthQVf6jFmvhTDudzdFe3VtQ-5AtKnEtrXnRve42g.jpg6I9emGuw8GkFDKKO3_PI4UF-r_-hjVA31Ij4p8Hk6m0.jpg
strook hardhout ingelegd voor de dog gaten.
dit om uitlubberen in de toekomst wat tegen te gaan.
de werkbank word volledig gemaakt van rest materialen.
de balken van een oud schuur zoldertje.
dwars liggers tussen de poten waren ooit de poten van een konijnen hok.
de strook hardhout (er komen nog meer trouwens) van een oude traptrede.
 
Laatst bewerkt:

Beens

Actieve deelnemer
23 feb 2013
63
0
Ziet er robuust uit Arjan! Bij mij staat een nieuwe werkbank ook in de planning, dus kan ik mooi een beetje afkijken :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.