Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Aangeboden: "gratis" fineer

Hallo allemaal,

5 maanden geleden hebben wij bouwput afgerond.

Daar moesten we een ronde wand fineren met een lichtbruin fineer (fotos volgen)

Uiteindelijk werd besloten dat de wand op een andere manier bekleed werd met als gevolg dat we nu nog zo'n 50m2 fineer over hebben (platen van 2200x900mm)
    Deze staan behoorlijk in de weg dus heb ik met de uitvoerder afgesproken dat ik ze mag mee nemen maar voor mij is het teveel

We staan op dit moment met de opslag container in Dordrecht over een week of 3-4 zal deze container verhuisd worden naar Valkenburg (Z-H).
    Maar ik weet niet of ik dan ook op die put zit ook de uitvoerder beschikt dan misschien niet meer over die container.

Dus als er iemand geïnteresseerd is dan hoor ik het graag snel wel zelf ophalen.
    Kleine stukken zijn ook mogelijk om op te sturen maar dan zijn de verzendkosten voor de ontvanger.

Foto's plaats ik vanavond vanaf mijn computer
    Laatst gewijzigd door SanderW; 06-03-13 om 12:03.

Hallo SanderW,

Is het een egale kleur of zit er een houtnerf in?
    Of ik wacht wel even op de foto's.

Groeten, Raymond

Hierbij een foto van een stukje fineer.

Als ik het in Valkenburg op kan halen is het echt ideaal, dus ik hou me graag aanbevolen voor wat stukken!

Aangezien je zo veel hebt zou ik het ook kunnen gebruiken om de lades van mijn nieuwe werkbank te fineren...
    Daar zou ik zo'n 2.5m2 voor nodig hebben, met 3 platen ben ik royaal voorzien?

Hallo Sjoerd,

Zodra ik meer weet over of ik op die put kom hoor je het gelijk :-)

Hallo ik las dat deze platen in Dordrecht af te halen zijn dat komt voor mij goed uit dus ik heb wel interesse
    waar in Dordrecht zijn deze platen op te halen ?
    Ervaring is iets dat je krijgt net nadat je het nodig had

Ik wacht nog even of er meer geïnteresseerde zijn.

Dag Sander,

Ik heb ook zeker interesse in een aantal platen fineer, Ik woon in Den Haag dus kan ze zowel in Dordrecht of Valkenburg ophalen.
    alvast bedankt,

Rogier

Hoi Rogier,

Vandaag was de uitvoerder er niet dus ik kijk maandag van hoe en wat.

Even voor de duidelijkheid het gaat wel om een kunstof fineer

kunststof maakt mij niet uit, mooi om mee te oefenen of om simpelere meubels mee af te werken. Dessin ziet er wel mooi uit!

Ik hoor het wel,

rogier

Forum Rechten