Bierkrat

Renault

Post veel
14 jun 2009
1.040
5
Ik ben nu aan het werken in de Ardennen op een camping. En in Belgie zijn ze zo goed bezig dat ze daar 0.75 liter flessen Jupiler hebben :eek: . Nou was mijn broer laatst jarig (toen ik al hier in de Ardennen was) en nou heb ik voor hem 2 flessen gekocht. Ik heb ook al 4 bierglazen van Jupiler, ook voor het kadotje. Die glazen zijn onder motto, geniet en drink met maten.
Nou wil ik een soort bak maken waar in die flessen komen te staan. Ik heb wel een idee van een vorm, maar dat is juist een standaard vierkante bak. Nou vroeg ik me af of jullie ál je ideeen in de groep wil gooien zodat op een mooi ontwerp kan komen.

Alvast bedankt!

René
 

ArtHarg

Post veel
9 jan 2009
1.810
1
Den Haag
www.artharg.nl
Wat dacht je van een kratje zoals Hemski's politoerkistje? Flessen in tegenoverliggende hoeken zetten en vakjes voor 2 glazen aan elke kant maken. Als je daar dan ook nog een schuifdekseltje op maakt blijft alles mooi in balans, blijven je glazen schoon en -niet onbelangrijk- kan je makkelijk twee flessen en een paar glazen meenemen om ergens wat te gaan drinken ;)

Arthur
 

Renault

Post veel
14 jun 2009
1.040
5
Aan zoiets had ik ook al zitten denken. Alleen krijg je dan een wijnflessen idee. Het lijkt me mooier als ook de flessen recht opstaan. Weet iemand hoe dat boek precies heet over de toolboxen van Scott Landis? Ik heb proberen te zoeken maar kom eigenlijk alleen uit op zijn workbench boek.

Nogmaals dank.
 
A

Athanor

Guest
Het betreft het Toolboxbook van Jim Tolpin uitgegeven door Taunton Press.
Het is (was) o.a. bij Baptist in Arnhem verkrijgbaar; de verwarring ontstaat omdat het ook in een set van drie boeken wordt verkocht waarvan de andere twee het Workshopbook en het Workbenchbook beide van Scott Landis zijn.

Fons
 

Renault

Post veel
14 jun 2009
1.040
5
Dankjewel! Ik ga het boek bestellen. Als ik thuis ben hoop ik het te vinden tussen de kast :lol:
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.