Bench Cookies

irene

Nieuw lid
23 nov 2008
4
0
Hallo,

Weet iemand of en waar ik in Nederland de Rockler Bench Cookies kan kopen?

Kan tot nu toe alleen maar adressen in de US vinden, en dan zijn de verzendkosten 4x zo hoog als de kosten van de Bench Cookies.

Alvast bedankt!

Irene
 

janvandijk

Actieve deelnemer
1 okt 2008
342
2
Lijkt me ook leuk om zelf te maken, misschien draaien van een paar mooie stukjes hout, alleen zorgen dat ze allemaal precies even hoog zijn, en dan onder en bovenkant bekleden met antislip-rubber
 

guido

Actieve deelnemer
3 aug 2008
220
0
www.guidokauer.nl
Ik vind het ook erg jammer dat we geen winkel hebben in nederland van Rockler en andere woodworking ketens uit amerika. elke keer als ik iets bestel uit dat land dan krijg ik torenhoge verzend kosten en nog een fikse invoer belasting eroverheen.
Baptist heeft een heleboel maar niet lang niet alles.

het enige wat je kan proberen is engeland. pond staat redelijk gunstig voor ons en invoerbelasting is er niet.

en wat die cookies betreft. misschien dan van die rubberen antitril voetjes voor de wasmachine/droger hetzelfde resultaat behaald. ze zijn in ieder geval goedkoper dan die cookies maar hopelijk geven die niet af op het hout. volgens mij heb ik nog van die dingen en moet ik binnenkort een klein tafelblad schuren. ik zal het eens proberen en dat jullie laten weten.
 

Tjeerd

Actieve deelnemer
22 apr 2008
438
56
guido zei:
Het is een poosje geleden dat ik die antitril voetjes zou proberen. maar helaas geven die toch zwarte kringen dus... afrader.
Enne... van die antislipmatjes die je onder een tapijt op een gladde ondergrond gebruikt?
Dat spul koop je volgens mij per meter. Is dat wat?
 

guido

Actieve deelnemer
3 aug 2008
220
0
www.guidokauer.nl
Tjeerd zei:
guido zei:
Het is een poosje geleden dat ik die antitril voetjes zou proberen. maar helaas geven die toch zwarte kringen dus... afrader.
Enne... van die antislipmatjes die je onder een tapijt op een gladde ondergrond gebruikt?
Dat spul koop je volgens mij per meter. Is dat wat?
Geen idee .... als ik bij de gamma ben dan zal ik eens een metertje halen en proberen..... wordt vervolgd.
 

koffiedrinker

Actieve deelnemer
12 jun 2008
252
9
De anti-slipmatjes worden ook verkocht bij de Action, Euroshopper en het Kruidvat. (Goedkoper dan de laatste keer dat ik het zag bij de Gamma)
Vorige week bij het Kruidvat zelfs gezien in de afprijzing voor 50 cent.
 

demooiste

Actieve deelnemer
13 feb 2010
44
0
ik las in de laatste computeridee een manier om iets in Amerika te bestellen ,als deze manier werkt ,dan kan je rechtstreeks bestellen
Het is een dienst van de TPT
Laat even weten of het gelukt is ,want ik denk dat meer mensen dat wel zouden willen
mischien is de bestelling ook wel met anderen te combineren zodat de verzendkosten gedeelt kunnen worden IDEE?????
 

demuis

Actieve deelnemer
29 dec 2009
61
1
Ik heb ze vorige week gekocht bij Machinehandel van Nuland in Bergharen, € 20 excl BTW.
 

Rian

Nieuw lid
20 okt 2009
9
2
Ik ben ze gisteren tegengekomen bij Van De Stad in Nijmegen (energieweg 3 als ik het goed heb).
17,95 per 4 stuks!
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
altijd goed toch een beetje reclame. ach bepaalde mensen mogen dit. ron is een echte vakman en een liefhebber van houtbewerking
 

WouterH

Actieve deelnemer
9 dec 2009
56
1
Heb ze al bij drie winkels gezien de laatste maand, waarschijnlijk komen ze nu mondjesmaat een beetje door hier. Ik heb ze gezien bij Baptist (wellicht niet op de website, maar liggen wel in de winkel), bij Jongewaard Slijptechniek (Langedijk, NH) en bij Jong en Roos (Schagen, NH). Bij de 3e keer heb ik ze dan ook maar gekocht..

Zelf maken van een stukje hout met aan twee kanten een stukje anti-slipmat geplakt zou een goed alternatief kunnen zijn.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.