Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15

Onderwerp: Bench Cookies

Bench Cookies

Hallo,

Weet iemand of en waar ik in Nederland de Rockler Bench Cookies kan kopen?

Kan tot nu toe alleen maar adressen in de US vinden, en dan zijn de verzendkosten 4x zo hoog als de kosten van de Bench Cookies.

Alvast bedankt!

Irene

Re: Bench Cookies

Lijkt me ook leuk om zelf te maken, misschien draaien van een paar mooie stukjes hout, alleen zorgen dat ze allemaal precies even hoog zijn, en dan onder en bovenkant bekleden met antislip-rubber

Ik vind het ook erg jammer dat we geen winkel hebben in nederland van Rockler en andere woodworking ketens uit amerika. elke keer als ik iets bestel uit dat land dan krijg ik torenhoge verzend kosten en nog een fikse invoer belasting eroverheen.
    Baptist heeft een heleboel maar niet lang niet alles.

het enige wat je kan proberen is engeland. pond staat redelijk gunstig voor ons en invoerbelasting is er niet.

en wat die cookies betreft. misschien dan van die rubberen antitril voetjes voor de wasmachine/droger hetzelfde resultaat behaald. ze zijn in ieder geval goedkoper dan die cookies maar hopelijk geven die niet af op het hout. volgens mij heb ik nog van die dingen en moet ik binnenkort een klein tafelblad schuren. ik zal het eens proberen en dat jullie laten weten.

Het is een poosje geleden dat ik die antitril voetjes zou proberen. maar helaas geven die toch zwarte kringen dus... afrader.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guido
    Het is een poosje geleden dat ik die antitril voetjes zou proberen. maar helaas geven die toch zwarte kringen dus... afrader.
    Enne... van die antislipmatjes die je onder een tapijt op een gladde ondergrond gebruikt?
    Dat spul koop je volgens mij per meter. Is dat wat?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjeerd
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guido
    Enne... van die antislipmatjes die je onder een tapijt op een gladde ondergrond gebruikt?
    Dat spul koop je volgens mij per meter. Is dat wat?
    Geen idee .... als ik bij de gamma ben dan zal ik eens een metertje halen en proberen..... wordt vervolgd.

De anti-slipmatjes worden ook verkocht bij de Action, Euroshopper en het Kruidvat. (Goedkoper dan de laatste keer dat ik het zag bij de Gamma)
    Vorige week bij het Kruidvat zelfs gezien in de afprijzing voor 50 cent.

bij teygeler kwam ik ze tegel voor € 19,00 ex. btw.

http://www.teygeler.nl/product-517-bench-cookies.html

sander

ik las in de laatste computeridee een manier om iets in Amerika te bestellen ,als deze manier werkt ,dan kan je rechtstreeks bestellen
    Het is een dienst van de TPT
    Laat even weten of het gelukt is ,want ik denk dat meer mensen dat wel zouden willen
    mischien is de bestelling ook wel met anderen te combineren zodat de verzendkosten gedeelt kunnen worden IDEE?????

Forum Rechten