advies gevraagd: Robland xsd 310

elwood

Nieuw lid
12 nov 2012
10
0
Beste medeforumleden,

ik had graag wat informatie ingewonnen over de vlak-vandiktebank (met boortafel) van Robland (xsd 310). Ik heb een dergelijke machine op het oog en vroeg me af of er iemand ervaring had met dit type. Zijn er aandachtspunten voor een aankoop en wat lijkt volgens jullie een aanvaardbare prijs voor een machine van tien jaar oud?... Ik vind niet veel tweedehandsmachines, dus heb eigenlijk geen idee wat een 'goeie' prijs is...

Alvast bedankt voor alle info.

Groeten,
Elwood
 

elwood

Nieuw lid
12 nov 2012
10
0
Via de zoekfunctie had ik inderdaad al veel gevonden (onder andere deze topic). Ik had de personen in kwestie ook een pm gezonden om meer informatie te winnen. Het is vooral meer een richtprijs dat ik zoek aangezien ik niet veel tweedehandsmodellen vind...
 

jpandriesse

Oud hout
17 nov 2009
3.113
365
Het land van Maas en Waal
Tja, dat zal dan wel lastig zijn. Ik zou het dan maar vergelijken met andere Roblands en afhankelijk van leeftijd/functionaliteit verschil voor jezelf een richtprijs in gedachten nemen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.