Ik zal mij ook even voorstellen.

katma

Actieve deelnemer
18 feb 2013
477
0
Deventer
houtdraaiwerken.nl
Hallo Allemaal,

Ik ben Marco en ben 42 jaar en woon in Deventer. Voor mij hobby ben ik altijd al met hout bewerking bezig geweest maar de laatste tijd ben ik veel bezig met houtdraaien.

Wie weet tot later.

Groeten Marco
 

katma

Actieve deelnemer
18 feb 2013
477
0
Deventer
houtdraaiwerken.nl
Dankje voor de reackties,

Ik heb niet veel foto,s van mijn houtdraaiwerk maar ik heb dan ook nog geen echte kunst stukken gemaakt :) Ik ben nog van alles aan het uitproberen en het ontdekken.
Kleine dingen draaien gaat redelijk goed maar echte grote schalen of vazen heb ik nog niet gemaakt. Moet zeggen dat ook al zou ik het kunnen ik het niet wil op mijn draaibankje kan . Ben wel rustig aan het rondkijken naar een grotere draaibank maar wil dan ook met variabele snelheid enz. en natuurlijk niet te duur :).

Hier een paar dingen die ik al wel gemaakt heb.
DSC_1705.jpg
DSC_1710.jpg
DSC_1701.jpg
DSC_1709.jpg
DSC_1717.jpg
Zo als gezegd geen kunst werken maar ja ben dan ook maar een beginner in het houtdraaien.
 

G.J. B.

Actieve deelnemer
10 okt 2012
122
2
Neede
Hallo Marco,

Leuke werkstukjes laat je zien.

Een vraag over de glazen zijn die zo gekocht of is van bestaande glazen de voet afgebroken en er toen ingezet?

gr. Gert
 

katma

Actieve deelnemer
18 feb 2013
477
0
Deventer
houtdraaiwerken.nl
Hallo Gert,

Dit zijn bestaande glazen waar ik idd de voet van af heb gehaald. Een klein stukje laten zitten en dan de bovenkant van het werkstuk inboren en er in lijmen.

Gr Marco
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.