Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Ik zal mij ook even voorstellen.

Hallo Allemaal,

Ik ben Marco en ben 42 jaar en woon in Deventer. Voor mij hobby ben ik altijd al met hout bewerking bezig geweest maar de laatste tijd ben ik veel bezig met houtdraaien.

Wie weet tot later.

Groeten Marco

Hoi Marco welkom op het forum.
    Laat je binnenkort eens wat van je draaiwerk zien?
    Ronald

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    Hallo Marco,

Ben nu ook nieuwsgierig geworden naar je draaiwerk. Welkom op dit mooie forum!!
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Dankje voor de reackties,

Ik heb niet veel foto,s van mijn houtdraaiwerk maar ik heb dan ook nog geen echte kunst stukken gemaakt Ik ben nog van alles aan het uitproberen en het ontdekken.
    Kleine dingen draaien gaat redelijk goed maar echte grote schalen of vazen heb ik nog niet gemaakt. Moet zeggen dat ook al zou ik het kunnen ik het niet wil op mijn draaibankje kan . Ben wel rustig aan het rondkijken naar een grotere draaibank maar wil dan ook met variabele snelheid enz. en natuurlijk niet te duur .

Hier een paar dingen die ik al wel gemaakt heb.
    DSC_1705.jpg
    DSC_1710.jpg
    DSC_1701.jpg
    DSC_1709.jpg
    DSC_1717.jpg
    Zo als gezegd geen kunst werken maar ja ben dan ook maar een beginner in het houtdraaien.

welkom hier marco en veel plezier hier, wat een mooie draaistukken, leuk om te zien
    GROETJES MOOTJE

Hallo Marco,

Leuke werkstukjes laat je zien.

Een vraag over de glazen zijn die zo gekocht of is van bestaande glazen de voet afgebroken en er toen ingezet?

gr. Gert

Hallo Gert,

Dit zijn bestaande glazen waar ik idd de voet van af heb gehaald. Een klein stukje laten zitten en dan de bovenkant van het werkstuk inboren en er in lijmen.

Gr Marco

Forum Rechten