even jullie hulp gevraagd ivm draaibankje sheppah 175 met kopieerinrichting

johnnysonck

Nieuw lid
28 dec 2012
20
0
kwam deze tegen
Scheppach draaibank DMT-175/DE-175
Sheppach Kopieerstuk 900
ook beitels
vraagprijs 350€
heb absoluut geen ervaring met houtdraaien en zal het initieel alleen maar(proberen te) gebruiken om eventueel deurknopjes,handvaten en andere kleine
benodigdheden te draaien.
Iemand ervaring met deze
alvast bedankt
mvg johnny
http://img.2dehands.be/f/preview/141050311-houtdraaibank-scheppach-kopieerder.jpg
 
Laatst bewerkt:

pme001

Actieve deelnemer
25 apr 2010
181
1
www.houtdraaiatelier.nl
Je stelt wel een lastige vraag.
Ik heb geen ervaring met deze bank, maar Scheppach is over het algemeen genomen geen verkeerd merk.
Hoe die specifieke bank uit de aanbieding is kan onmogelijk van het kleine plaatje beoordeeld worden.
Wat ook interessant is te weten wat er aan accessoires bij is, wordt er een vierklauw bij geleverd? Als je kleine dingen wilt gaan draaien zoals knopjes e.d. is zo'n ding bijna onontbeerlijk.
Die beitels die er bij zijn, wat zijn dat voor beitels? Kwaliteit? Modellen?
Je vraag roept eigenlijk meer vragen op dan dat er antwoorden zijn te geven.

Peter
 

simon

Actieve deelnemer
10 dec 2010
357
19
Zuid-holland
Scheppach blijkt volgens het wood forum een goed merk te zijn.
Maar wat ik vreemd vind dat je scheppach zoveel op marktplaats tegen komt,als dit merk zo goed is waarom doen veel houtbewerkers dan deze van de hand.

Simon
 

Wiet

Actieve deelnemer
26 nov 2012
62
0
Bilzen
Scheppach blijkt volgens het wood forum een goed merk te zijn.
Maar wat ik vreemd vind dat je scheppach zoveel op marktplaats tegen komt,als dit merk zo goed is waarom doen veel houtbewerkers dan deze van de hand.

Simon

Kunnen veel redenen voor zijn.

Nood aan een groter toestel.
Gestopt met houtbewerking.
Overlijden.

Denk dat je ze nog veel tegen komt omdat ze inderdaad nog altijd niet "op" zijn na een levenslang gebruik.
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.240
290
Heelsum
Maar wat ik vreemd vind dat je scheppach zoveel op marktplaats tegen komt,als dit merk zo goed is waarom doen veel houtbewerkers dan deze van de hand.

Omdat er relatief veel van zijn verkocht en omdat ze weinig kapot gaan en er in dat geval nog onderdelen na te bestellen zijn. Weinig machines belanden dus op de schroothoop.

Ik heb een 175 gehad en is een redelijk ding, geen topper maar als eerste machine niet gek. 350 is geen koopje, echt duur is het ook niet. voor 200 / 250 met KOP-900 erbij heb je leuke koop.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.