Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

even jullie hulp gevraagd ivm draaibankje sheppah 175 met kopieerinrichting

kwam deze tegen
    Scheppach draaibank DMT-175/DE-175
    Sheppach Kopieerstuk 900
    ook beitels
    vraagprijs 350€
    heb absoluut geen ervaring met houtdraaien en zal het initieel alleen maar(proberen te) gebruiken om eventueel deurknopjes,handvaten en andere kleine
    benodigdheden te draaien.
    Iemand ervaring met deze
    alvast bedankt
    mvg johnny
    http://img.2dehands.be/f/preview/141...kopieerder.jpg
    Laatst gewijzigd door johnnysonck; 19-02-13 om 17:48.

Je stelt wel een lastige vraag.
    Ik heb geen ervaring met deze bank, maar Scheppach is over het algemeen genomen geen verkeerd merk.
    Hoe die specifieke bank uit de aanbieding is kan onmogelijk van het kleine plaatje beoordeeld worden.
    Wat ook interessant is te weten wat er aan accessoires bij is, wordt er een vierklauw bij geleverd? Als je kleine dingen wilt gaan draaien zoals knopjes e.d. is zo'n ding bijna onontbeerlijk.
    Die beitels die er bij zijn, wat zijn dat voor beitels? Kwaliteit? Modellen?
    Je vraag roept eigenlijk meer vragen op dan dat er antwoorden zijn te geven.

Peter

Scheppach blijkt volgens het wood forum een goed merk te zijn.
    Maar wat ik vreemd vind dat je scheppach zoveel op marktplaats tegen komt,als dit merk zo goed is waarom doen veel houtbewerkers dan deze van de hand.

Simon

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Scheppach blijkt volgens het wood forum een goed merk te zijn.
    Maar wat ik vreemd vind dat je scheppach zoveel op marktplaats tegen komt,als dit merk zo goed is waarom doen veel houtbewerkers dan deze van de hand.

Simon
    Kunnen veel redenen voor zijn.

Nood aan een groter toestel.
    Gestopt met houtbewerking.
    Overlijden.

Denk dat je ze nog veel tegen komt omdat ze inderdaad nog altijd niet "op" zijn na een levenslang gebruik.

Omdat er relatief veel van zijn verkocht en omdat ze weinig kapot gaan en er in dat geval nog onderdelen na te bestellen zijn. Weinig machines belanden dus op de schroothoop.

Ik heb een 175 gehad en is een redelijk ding, geen topper maar als eerste machine niet gek. 350 is geen koopje, echt duur is het ook niet. voor 200 / 250 met KOP-900 erbij heb je leuke koop.
    . . . Als er 1 gereedschap over de dam is staat zo je werkplaats vol . . .

alvast bedankt voor de reacties
    mvg

Forum Rechten