Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 32

Combiset: Bosch of Dewalt

Omdat ik er niet helemaal uitkom welke keuze de beste is toch maar even een post.

Ik wil graag een kleine boormachine + slagschroevendraaier set kopen. Nu heb ik de keuze tussen een De Walt of Bosch

Bosch Blauw Comboset 10,8 V-Li Actie Set |GSR 10,8-2-Li + GDR 10,8 V-Li + GLI 10,8 V-Li +L-Boxx

Dewalt DCZ211S2R combopack

Onderling verschillen de specificaties niet echt. Hooguit het ontwerp en een betere koffer bij Bosch

Wie heeft er tips om de keuze makkelijker te maken.
    [i:15larkvr]Roads? Where we're going, there are no roads...[/i:15larkvr]
    [url:15larkvr]http://www.houtwaerdt.nl[/url:15larkvr]

Persoonlijk vind ik de handgreep/grip van de Bosch waardeloos.. Veel te
    dik en lomp.. De dewalt is wat fijner.. Verder zijn die ook lekker licht en voelen
    de Bosch wat zwaarder aan, maar dat kan ook door het ontwerp komen..

Succes met kiezen..!!

Heb net de Dewalt combiset aangeschaft en ben dik tevreden. Ligt goed in de hand (zwaarte punt en grip)
    Voordeel van de Dewalt is dat je hem makkelijk neer kan zetten. De Bosch heeft als voordeel dat je meer 10.8 V machines hebt ( haakse boormachine etc)

Heb zelf slechte ervaring met de blauwe Bosch bovenfrees ( defect in en net na de garantie termijn) en ben overgestapt op Dewalt waar ik tot op heden geen spijt van heb.
    Laatst gewijzigd door EvdL; 18-02-13 om 16:50.

ik heb de bosch gsr 10,8, schroeven 6x120 in vuren hout is geen enkel probleem. Ik ben er heel tevreden over!

Ik heb de Bosch 10,8. Handvat geen probleem maar mogelijks is Dewalt aangenamer en beter uitgebalanceerd. Ik ben geen fan van de GDR, het is te luidruchtig en gebruik liever het slagloze model.

Dat Dewalt set is een leuk setje alleen weet ik niet voor hoeveel je hem te koop hebt zien staan want ik was pas bij pontmeyer en ik geloof dat hij daar in de aanbieding was voor 100 of 150 euro. en op internet zag ik hem voor 267 dus het is wel de moeite waard. pontmeyer is een groothandel maar je kan er tegenwoordig ook gewoon pinnen. alleen komt er dan nog BTW bij maar dan is hij nog steeds goedkoper.

Hier nog een link naar de Actie. Je zou ze ook even een mailtje kunnen sturen of je kan pinnen en wat hij precies kost. En of ze hem nog hebben.

http://www.pontmeyer.nl/nl/catalog/g...nes/k320202501
    Ervaring is iets dat je krijgt net nadat je het nodig had

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iedereen en niemand Bekijk Berichten
    Dat Dewalt set is een leuk setje alleen weet ik niet voor hoeveel je hem te koop hebt zien staan want ik was pas bij pontmeyer en ik geloof dat hij daar in de aanbieding was voor 100 of 150 euro. en op internet zag ik hem voor 267 dus het is wel de moeite waard. pontmeyer is een groothandel maar je kan er tegenwoordig ook gewoon pinnen. alleen komt er dan nog BTW bij maar dan is hij nog steeds goedkoper.

Hier nog een link naar de Actie. Je zou ze ook even een mailtje kunnen sturen of je kan pinnen en wat hij precies kost. En of ze hem nog hebben.

http://www.pontmeyer.nl/nl/catalog/g...nes/k320202501
    Die link geeft een prijs van EUR 199 excl. BTW (als je ingelogd bent).

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Als je het niet elke dag nodig hebt en de prijs dicht tegen elkaar aan ligt is het redelijk lood om oud ijzer. Ik zou een winkel opzoeken waar beide liggen en hier eens voelen hoe beide in de hand liggen.
    Met vriendelijke groet,
    Joris

Wat is het nut van een dergelijke set? Ik heb een schroef/boormachine die weliswaar een slagfunctie heeft, maar heb deze nog nooit gebruikt en zou ook niet weten waar deze voor te gebruiken. Bij slagschroevendraaier denk ik aan zo'n ding om wielmoeren los en vast te draaien.
    Groeten,

Marc

Forum Rechten