Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Makita 2708 tafelcirkelzaag

Ben op zoek naar een Makita 2708 vanwege de mogelijkheid er ook een frees onder te hangen. Is er iemand die er een te koop heeft?

Groeten,
    Jaco

Makita zaagtafel 2708

Ik heb deze zaagtafel en hij is eventueel te koop voor een goede en redelijke prijs.
    Zaagtafel is in goede staat incl. Onderdelen.

groeten,
    Bert

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scoridor Bekijk Berichten
    Ben op zoek naar een Makita 2708 vanwege de mogelijkheid er ook een frees onder te hangen. Is er iemand die er een te koop heeft?

Groeten,
    Jaco

Hallo Bert,
    Heb er inmiddels één gevonden. Niet meer aan gedacht dat hier even te melden.
    De zaagtafel voldoet helemaal aan mijn verwachting, mooi compact en solide. Heb er inmiddels ook een frees onder hangen. Dus mochten er meer geïnteresseerden zijn, ga er voor!

Groeten,

Jaco

Hoi Bert,
    Hier een geïnteresseerde
    Waar te bewonderen en wat voor prijs heb je in gedachte?? (anders ff een PM)

Groetjes Peter
    Je leert van de dingen die je doet,
    Je kunt alleen spijt hebben van de dingen die je niet hebt gedaan.

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009
    @jaco, hoe werkt dat met de frees er onder? Toevallig een foto'tje beschikbaar?
    Met vriendelijke groet,
    Joris

dit is de manual voor de zaag, ik kan op de pics wel het gat voor de router zien maar er wordt in de hele manual niet grept over een frees http://www.makita.ca/data/upload/too...er_English.pdf

Een beetje DIYvert maakt daar een voor zijn machine passende inzetplaat voor...toch??

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MaartenS Bekijk Berichten
    dit is de manual voor de zaag, ik kan op de pics wel het gat voor de router zien maar er wordt in de hele manual niet grept over een frees http://www.makita.ca/data/upload/too...er_English.pdf
    Houterig mannekke

zaagtafel

Zaagtafel is nog te koop voor een goede en redelijke prijs nader overeen te komen. Te bezichtigen in Zevenbergen vlakbij Breda. Indien je nog geinteresseerd ben dan kan je mij bereiken op ejd@ziggo.nl
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PeerSchoen Bekijk Berichten
    Hoi Bert,
    Hier een geïnteresseerde
    Waar te bewonderen en wat voor prijs heb je in gedachte?? (anders ff een PM)

Groetjes Peter

Is de zaag nog beschikbaar en voor welke prijs?

Forum Rechten