Midweek Belgie

JPAJS

Post veel
18 jun 2012
1.280
215
't hoofd van Overijssel
Afgelopen week samen met de mooiste vrouw een midweekje wezen hiken in het prachtige België. Al wandelend kom je soms op plekken waar de gemiddelde mens niet komt. Dan valt je oog wel eens op prachtige historie die staat weg te roesten in een wagen schuur.

Voordat wij op pad gaan maak ik digitale routes. Dus totaal geen weet van waar ik terecht kom en of de route ook wel mogelijk is. Deze week was ik op zoek naar een pad wat ik zeven jaar geleden had ontdekt. Helaas het paadje was er niet meer. Al zwervend kwamen we daardoor wel deze lintzaag tegen. Alles nog met riemen aandrijving.
IMG_2676.jpg
Gefabriceerd door
IMG_2681.jpg
mooi details
IMG_2682.jpg
Geleiding rechts onder mist helaas
IMG_2683.jpg
Steun blad voor de zaag.
IMG_2684.jpg
Maar wat er voor lag intrigeerde mij het meest.
IMG_2678.jpg
Ik heb aardig gepuzzeld wat dat nou kon zijn.
IMG_2677.jpg
Aan en afvoerblad met geribbelde rollen
IMG_2679.jpg
Boven alleen twee geribbelde rollen. Houd het maar op een aanvoer apparaat voor de lintzaag
IMG_2680.jpg

Dagje later kwamen we deze creatieve creatie tegen.

IMG_2733.jpg
 
Laatst bewerkt:

Wiet

Actieve deelnemer
26 nov 2012
62
0
Bilzen
Hoi Jeroen,

Merk dat je genoten hebt van je trip. :)
Zelfs de woodworker in je kwam aan zijn trekken.
Ik was toch beter even langs gekomen. Al was het maar om de mooiste vrouw te bewonderen :).

Misschien een volgende keer ?

Groetjes,

Wilfried
 
A

Athanor

Guest
Leuke trip zo te lezen! Heb je og een bod op de lintzaag kunenn doen? Het onderdeel dat er bij lag lijkt me het doorvoerhulpstuk voor het herzagen van planken tot dunnere planken of fineerplaten.

Fons
 

JPAJS

Post veel
18 jun 2012
1.280
215
't hoofd van Overijssel
Leuke trip zo te lezen! Heb je nog een bod op de lintzaag kunnen doen? Het onderdeel dat er bij lag lijkt me het doorvoerhulpstuk voor het herzagen van planken tot dunnere planken of fineerplaten.

Fons

Helaas past de lintzaag niet in mijn dagrugzakje. Dus helaas, zoals vaak, moet ik het laten liggen. Soms heb ik achter af wel erg veel spijt. Gelukkig sleep ik nog genoeg, herinneringen, mee op wandelingen om het "gevoel" te kunnen compenseren. :rolleyes:
Je wilt niet weten in vijf dagen en een kleine honderd kilometer wat je allemaal niet mee neemt.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.