Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Wat pennen gemaakt.

Wat pennen gemaakt.

Dit weekend wat nieuwe pennen gemaakt. Hier enkele foto's
    Vulpen met wortelhoutIMAG0029.jpg
    Vulpen met ivoor (imitatie) IMAG0028.jpg

De balpennen zijn van olijf wenge en coromandel
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

Mooie pennen Wim.

Vr.gr. Nico Oosthoek

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    Wow....erg goed gelukt !! Zo'n pen zou niet misstaan op mijn bureau....
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Vooral die donkere zijn erg mooi
    Met vriendelijke groet,
    Joris

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Ik vindt die wortelnoten vulpen persoonlijk echt heel erg mooi maar de rest mag er ook echt wezen ! Wat is het binnenwerk ( de vulpen zelf dus ) voor merk? Of anders gezegd doet de kwaliteit van de vulpen eer aan het handwerk?
    ----------
    Groeten,
    Mac

www.lerabot.fr

Mac ik weet niet meer wat voor "wortelhout" het is, maar volgens mij geen noten. Dit is een goede kwaliteit volgens mij (hoewel je losse punten kan kopen voor 75 euro maar dit terzijde) hier een link http://www.pennstateind.com/store/PKART4F.html . Let wel op hier komt nog BTW import heffingen en transport kosten bij.

Wim, Kun je grofweg aangeven hoe hoog de importheffingen en transportkosten zijn?

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Wim,

Dank voor je antwoord. Erg leuk zo'n vulpen, zeker als het ook nog een goede is.
    ----------
    Groeten,
    Mac

www.lerabot.fr

De kosten hangen af van de hoeveelheid die je besteld. Ik bestel in de usa altijd wat meer en dan krijg je grofweg 20% invoerheffingen wat douanekosten en hier onze 21% belasting toegevoegde waarde overheen. (en ik voeg helemaal niets toe) Wil je een kleine bestelling doen kijk dan eens bij starbond in duitsland. Ook de eerste pagina van het dreschler forum (even googlen) kan je een hoop vinden. Bij craftsupplies nederland kan je sommige pennen bestellen en ook bij diverse leveranciers in engeland. Deze zitten bij ons in de (geprezen of verfoeide) EU en dus geen import heffingen e.d.

Forum Rechten