Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Grenen kaasplanken

Grenen kaasplanken

Ik heb vorig jaar een grote partij oude kaasplanken opgekocht. Ze komen uit een kaasfabriek waarbij men iedere zending controleert en afwijkende maten of beschadigde planken (veel zijn er wat ingescheurd aan de kopse kant) of die niet in de wasmachine passen op een pallet verzameld. Hiervan heb ik dus wat pallets mogen overnemen. Het zijn dus geen nieuwe kaasplanken maar ze zijn zeker goed bruikbaar nadat ze door de vlak-vandiktebank zijn gehaald. Ik gebruik ze zelf voornamelijk om kleine antieke & brocante kastjes/meubeltjes te maken.

De afmetingen variëren: lengtes ca. 110-120 cm, breedte 23-32 cm, dikte 1.5-2.0 cm. Op de meeste pallets liggen ca. 100+ planken.

Ik vind het zelf leuker om eerst liefhebbers op het woodworking forum te vragen alvorens ik wat op marktplaats ga zetten. Tegen een prijsje van 100-200 Euro per pallet (afhankelijk van de kwaliteit). mogen eventuele geïnteresseerden wel 1 of meerdere ongesorteerde pallets van me overnemen. Mochten er dus forumleden zijn die wat leuks willen maken van een goedkope serie grenen kaasplanken, mail me dan even via PM.
    Laatst gewijzigd door Theo N; 04-02-13 om 11:09.

Als ik jouw was, zal ik snel het E-mail adres weghalen en via een PB laten lopen.
    Je kan dan wel een E-Mail adres doorgeven

Waar zijn de pallets eventueel op te halen?

Bedankt voor je reactie. Ik heb het gewijzigd. De pallets zijn in Raalte (Ov) op te halen en ik heb er ca. 5 over.

Forum Rechten