Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 25

Onderwerp: Vandiktebank(je)

Vandiktebank(je)

Hallo,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een klein vandiktebankje, wie kan mij hieraan helpen voor een redelijke prijs?

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Wat vindt jij een redelijke prijs?
    Met vriendelijke groet,
    Joris

Ja, dat is natuurlijk lastig te zeggen, wat krijg ik aangeboden en in welke staat is het?
    alle waar naar zijn geld

Maar als je iets in de aanbieding hebt, laat dan weten wat het is en wat je er voor wilt hebben.

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Ik heb zelf niks in de aanbieding, maar probeer te peilen naar wat je op zoek bent en wat je er voor uit wil geven. Voor een paar tientjes is er vast wel een of ander ding te vinden van Chinese makelij. Wil je iets van een meer gerenommeerd merk, dan zal je wat dieper in de portemonnee moeten tasten.
    Met vriendelijke groet,
    Joris

Ik heb een spero vlakvandikte bankje die mag je gratis ophalen na eind april
    dan wordt er bij mij een hammer a3-31 geleverd met silent power messen

Ik zal wat meer vertellen,
    Ik ben en zal altijd een hobbyist blijven, maar wel een die graag vanaf de bodem wil starten.
    Voorbeeld 1: ik heb net 60 m2 oud parket gekocht en wil dat weer netjes maken, ik kan voor een paar honderd euro iemand inhuren om de boel te schuren, maar ik geniet meer van zelf doen.
    voorbeeld 2: ik heb een huis in Frankrijk en in de omgeving kan ik genoeg aan eiken komen waar ik graag mee werk, nu is dat eiken vaak ruw gezaagd, dus een vandiktebankje is op zijn plaats.

Als deze dan ook nog transportabel is zal dat natuurlijk helemaal top zijn.

Dus als ik voor een paar honderd euro een klein vandiktebank(je) koop ben ik a. bezig met iets wat ik leuk vind b. ik er weer een machine bij heb.

Maar ik ben ook een Nederlander die voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten, niet te duur maar wel goed

moet het geen vlak-vandiktebankje zijn dan?

Bjvndrpl3

Heb wel interesse in je Spero vlak/vandiktebankje (jaloers op je Hammer a3-31)

Hoor graag
    gr
    Arjan-Kees

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bjvndrpl3 Bekijk Berichten
    Ik heb een spero vlakvandikte bankje die mag je gratis ophalen na eind april
    dan wordt er bij mij een hammer a3-31 geleverd met silent power messen

Klinkt goed, hoe pakken we dit aan?

Ook ik heb zeker interesse en het hoeft echt niet voor niets.

Laat maar weten hoe of wat?

Groet, Paul

Forum Rechten