expositie van werkstukken van mij

Fred*

Actieve deelnemer
3 apr 2008
95
5
woodarts4u.com
Best lang geleden, maar nu toch weer eens een bericht van mij.
Er komt een expositie van een aantal van
mijn houtwerken in de galerie van
Edelsmid Heleen Hoogenboom aan het
Emmaplein 8 te Bilthoven. De expositie
van mijn houtwerken loopt van
16 augustus tot 16 oktober.
zie ook mijn website:
http://www.woodarts4u.com/
en enkele werkstukken die daar nog niet op staan:

Attached files
 

Ad de Crom

Actieve deelnemer
17 aug 2008
702
0
addecrom.hpage.com
Fred, heb je website al een paar keer eerder bekeken, je maakt erg leuk gevarieerd draaiwerk, en de opzet van je website is erg goed.
Wat verwacht je van die expositie? Kunnen de bezoekers werkstukken van je kopen, of is dat niet de bedoeling.
In elk geval promoot je onze houtdraai hobby ermee, en krijgt misschien een bezoeker wel het houtdraai virus ;)
Ad
 

Fred*

Actieve deelnemer
3 apr 2008
95
5
woodarts4u.com
Hoi Ad, dank voor de complimenten! De website loopt wat achter op wat ik de laatste tijd gemaakt heb. Dat komt komende winter wel weer goed. Als het zover is, laat ik het wel weten.
De bedoeling van de expositie is in de eerste plaats het laten zien van de vormen die via mijn handen zijn ontstaan. Als iemand iets wil kopen, zie ik dat in de eerste plaats als en extra waardering van mijn werk. Daarnaast is de opbrengst welkom als bijdrage in de investeringen die ik heb gedaan in allerlei machines gereedschappen en materialen.
Als er mensen door het zien van mijn werken met houtdraaivirus geïnfecteerd raken, zou dat mooi zijn. het kan een erg goede manier zijn om in contact te komen met de grote inspiratiebron.
Het thema van de expositie is dan ook: "Bewustzijn uit zich via creatie".
Fred*
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.