Ook maar even voorstellen Albert

ad.vanholten

Actieve deelnemer
15 aug 2012
192
107
Middelharnis
Beste allemaal,
Ik lees al een poosje mee, het wordt dus wel tijd om me even voor te stellen. Ik ben 43 jaar en werk als hoofd administratie bij een bouwmaterialehandel. Ben best een beetje handig en werk eigenlijk graag met mijn handen. Veel vrije tijd heb ik niet maar hout heeft wel mijn passie.
Het begon allemaal met zoonlief die een autobed wilde…
ADvH_20071216_0020.jpg
….Wel een beetje grof maar hij was tevreden… en Ik eigenlijk ook!

Ben 6 jaar geleden verhuisd en had toen de ruimte om een flinke hobbyschuur neer te kunnen zetten. Als het even mogelijk is ben ik daar te vinden.
In die schuur moest een zolder komen en een trap ernaartoe. Dat moest een molenaarstrap worden….die lopen zo lekker…
IMG_0094.jpg

IMG_0095.jpg
De bijbeuken moest opgeknapt worden...
IMG_4129.jpg
IMG_4130.jpg

En vrouwlief is hier heel content mee!!
Dochterlief had bij Ikea een bedbank gezien....of ik die even kon maken...
IMG_4133.jpg
Een jaartje later moest daar natuurlijk een bijpassende kast bij....
IMG_4132.jpg

In de muziekgroep van de kerk wilde iemand een cajon (spreek uit Kagon)hebben......
Gelukkig had ik nog wat afvalhout..:
IMG_4134.jpg
IMG_4135.jpg
Op de foto met de molenaarstrap zie nog een stukje van de schuur (4,5 x 9) en op de voorgrand van die foto een fietsenrek dat ook nog tussendoor gemaakt werd.
Op diezelfde foto redelijk goed zichtbaar de werkbank. Een oude schoolwerkbank met 4 bankschroeven, helemaal gerestaureerd. Wat heb ik daar een plezier van zeg!!

Vriendelijke groet Albert
 

Bijlagen

  • IMG_0098.jpg
    IMG_0098.jpg
    35,7 KB · Weergaven: 139
Laatst bewerkt:

wupsie

Post veel
9 sep 2011
794
2
Groningen
Albert, wat een geweldig mooie werkstukken heb je gemaakt, petje af, handig is in deze wel enigzins een understatement geloof ik.
Dit forum is een bron van informatie voor iedereen die actief met hout bezig is, je zult dan ook veel nuttige informatie vinden.
En het is natuurlijk ook leuk om over je hobby met gelijkgestemden te kunnen babbelen, en ideen uit te wisselen.
Veel plezier, zowel op het forum als met het houtbewerken, maar dat gaat wel lukken geloof ik.
Groet: Wubbo.
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.440
536
Hallo Albert,

geweldige entree, man!!!
knappe zich-zelf-voorstelling.
Zo'n werkbank voor één persoon? Nooit aan gedacht, maar dat moet inderdaad mogelijkheden openen!
Nog meer fun op dit forum

groeten,
Ornament
http://ww.houtsnijden.eu
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.