Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 49

Unhappy Afval hout verkopen?

Wat mij de laatste tijd opvalt dat er op marktplaats steeds meer aanbiedingen verschijnen van houtforumleden die een stukje afval hout aanbieden.
    Ik denkt dat het verstandig is om een extra blog in te voeren met aan te bieden gratis af te halen producten.
    Sommige vragen voor afval hout geld terwijl dit bestemd is voor de openhaard.
    De volgende stap zal zijn een aanbieding van houtschraapsel of zaagsel wellicht is er behoefte bij palingrokers.
    Ik ben me ervan bewust dat hier wel reactie op krijg maar ik heb het beste voor met alle houtforum leden om er voor te zorgen dat deze site voor een ieder interessant blijft en niet onnodig groot,lang en on interessant wordt.

Simon

Hoi,

Welk afvalhout bedoel je dan?
    Is mij niet opgevallen, noem eens een voorbeeldadvertentie.

Gr Berton

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door berton Bekijk Berichten
    Hoi,

Welk afvalhout bedoel je dan?
    Is mij niet opgevallen, noem eens een voorbeeldadvertentie.

Gr Berton
    Heeft toch niet DE huisleverancier op het oog hoop ik

Zijn er anderen die hout verkopen ???

Nou het was her eerste wat ik dacht over onze huisleverancier.

Vandaar dat ik gewoon de vraag stel om een voorbeeld aan te geven

De essen balkjes met die bananendoos kunnen misschien een rare indruk geven als je Rick niet kent

Het marktplein is lang maar oninteressant is het niet.

Ik ga deze zomer zeker eens langs in Zwolle.

Hoi,

Mij gaat het er ook om wanneer is een stuk hout afval?

( kan leuke discussie worden)

Die essen balkjes met de bananendoos leveren mij een hele hoop handvatten voor beitels en vijlen! En voor kistenmakers zijn de kleine afmetingen hout ook mooi, toch?

Volledig mee eens berton, wat voor de een afvalrestjes zijn, is voor de ander een groot ruim stuk hout.

Ik heb bijvoorbeeld het meest aan stukjes hout van minimaal 2cm bij 2cm en korter dan 50cm. Stukjes zoals zogeheten "pen blanks" van 18x18x120mm zijn bijvoorbeeld ook nog prima.
    Zelfs stukjes van 18x18x40mm zijn voor mij nog prima stukjes!

Ok Massis,

Dus met andere woorden wat is afval, maar Simon zal het wel komen uitleggen denk ik wat ie echt bedoeld.

Forum Rechten