Wat zou jij nou als houten accessoire willen?

g-nick

Nieuw lid
24 jan 2013
14
0
Ik ben begonnen met een webshop die alleen maar houten accessoires en sieraden verkoopt.
Daarbij ben ik op de volgende producten gekomen:
-Kettingen
-Armbanden
-Oorbellen
-Iphone cases
-Zonnebrillen
-Mp3 oordopjes

Heeft iemand nog tips wat hem of haar leuk lijkt om in het hout te hebben?
 
Laatst bewerkt:

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Ik heb net eens je site zitten bekijken. Ziet er goed uit maar misschien zou het leuk zijn om wat meer info te geven over het product zelf. Welke houtsoort ? Hoe afgewerkt ? Waar komt het vandaan ? Mensen willen (volgens mij) graag weten wat zij kopen.
 

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.117
242
Goeree-Overflakkee
Ik ben zelf niet zo van de accessoires. Maar ben op internet laatst wel een houten stropdas en houten portemonnee tegengekomen. Misschien krijg je er ook ideeen van om (na) te maken. Als je die zelf niet kan vinden, kan ik de url's wel weer opduikelen.
 

g-nick

Nieuw lid
24 jan 2013
14
0
Dankjewel voor de tip, het is inderdaad wel handig om te weten van welke houtsoort het gemaakt is!


@roald goed idee! Dankjewel.
@bijtel ik zou graag de urls hebben van die site als je die nog kan vinden.
@SamPonette bedankt voor de website, daar ga ik zeker mee aan de slag.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Ik begrijp dus goed dat je spullen gewoon inkoopt en dan weer verkoopt ???? Dan zou je kunnen kijken of je zeg maar "verantwoorde"producten zou kunnen gaan verkopen..zeg maar "max havelaar houten objecten" .....daar is wel vraag na
 

g-nick

Nieuw lid
24 jan 2013
14
0
Precies!
@stevengauwberg dat spreekt me aan! Maak je producten op bestelling of heb je een vast assortiment? Het inbranden van het logo spreekt mij ook aan! Je gaat binnenkort van me horen.
 

Steven Gauwberg

Post veel
9 feb 2011
941
3
Stekene
www.houtentiek.be
@g-nick: Het assortiment breidt zich steeds uit naarmate ik tijd heb om nieuwe ideeën te ontwikkelen, sta natuurlijk ook open voor suggesties.
@Sam: haha, die zijn meer jouw artikel eh kameraad;)

Groeten,
Steven
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.