Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Festool gereedschap te koop wegens overcompleet

Schaafmachine HL 850 EB-Plus
    www.festool.nl/Products/Pages/Product-Detail.aspx?pid=574550&name=Schaafmachine-HL-850-EB-Plus

Stationaire-inrichting SE-HL
    www.festool.nl/Products/Accessoires/Pages/Detail.aspx?pid=485017&name=Stationaire-inrichting-SE-HL

Nieuw in Systainer, zoals afgebeeld op de foto’s. (Zie PDF-bijlage)
    De Schaafmachine HL 850 EB-Plus tezamen met de Stationaire-inrichting SE-HL, biedt ik in één koop aan voor een vaste totaalprijs van netto/netto EURO 425,=

Vlakschuurmachine RS 400 EQ-Plus
    www.festool.nl/Products/Pages/Product-Detail.aspx?pid=567860&name=Vlakschuurmachine-RTS-400-EQ-Plus

Nieuw in Systainer, zoals afgebeeld op de foto’s. (Zie PDF-bijlage)
    De Vlakschuurmachine RS 400 EQ-Plus biedt ik aan voor een vaste netto/nettorpijs van EURO 225,=

Verbindings-systeem VS 600 GE
    www.festool.nl/Products/Pages/Product-Detail.aspx?pid=488876&name=Verbindingssysteem-VS-600-GE

Zwaluwstaart-sjabloon VS 600 SZ 14
    www.festool.nl/Products/Accessoires/Pages/Detail.aspx?pid=488877&name=Accessoires-voor-VS-600-SZ-14

Sjabloon-set VS 600 SZO 20
    www.festool.nl/Products/Accessoires/Pages/Detail.aspx?pid=491153&name=Accessoires-voor-VS-600-SZO-20

Vingerlas-sjabloon VS 600 FZ 6
    www.festool.nl/Products/Accessoires/Pages/Detail.aspx?pid=488879&name=Accessoires-voor-VS-600-FZ-6

Verbindings-systeem domino VS 600 DS 32
    www.festool.nl/Products/Accessoires/Pages/Detail.aspx?pid=488881&name=Accessoires-voor-VS-600-DS-32

Nieuw, ongebruikt en compleet zoals afgebeeld op de foto’s. (Zie PDF-bijlage)
    Het Verbindings-systeem VS 600 GE tezamen met Zwaluwstaart-sjabloon VS 600 SZ 14, Sjabloon-set VS 600 SZO 20, Vingerlas-sjabloon VS 600 FZ 6, Verbindings-systeem domino VS 600 DS 32, biedt ik in één koop aan voor een vaste totaalprijs van netto/netto EURO 545,=

Bijgevoegde Bestanden Bijgevoegde Bestanden

Waar zijn ze te koop? dus ook af te halen?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Davee Bekijk Berichten
    Waar zijn ze te koop? dus ook af te halen?
    Goedenavond, de Festool apparaten zijn hier te bekijken en aan huis af te halen, nabij Lichtenvoorde.

Omdat ik nieuw op dit forum ben, vraag ik mij even af of er ook per "woodworking"mail te reageren is. Anders is het e-mailadres uit mijn forum-account te gebruiken.

Zie rechtsboven. Meldingen, of via je account, en dan persoonlijke berichten. Daar zie de mails/ berichten. En dus ook de mijne...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Davee Bekijk Berichten
    Zie rechtsboven. Meldingen, of via je account, en dan persoonlijke berichten. Daar zie de mails/ berichten. En dus ook de mijne...
    Okee helder, merci !

Hebben wij nu een reden om ten aanzien van hetgeen aangeboden, te e-mailen ? ? ? ? ? ? ? ? ?

Pm verzonden
    gr. Michiel

Heeft u mijn bericht ontvangen?

Gr. Michiel

Blijkbaar kan een geplaatste advertentie na verloop van tijd niet meer aangepast worden, waardoor ik mijn aanbiedingen niet kan updaten. Vandaar op deze manier:

Vlakschuurmachine RS 400 EQ-Plus

Nieuw in Systainer, zoals afgebeeld op de foto’s. (Zie PDF-bijlage
    onderwijl verwijderd)
    De Vlakschuurmachine RS 400 EQ-Plus biedt ik aan voor een vaste netto/nettorpijs van EURO - - -,=

Deze machine is verkocht.
    Laatst gewijzigd door 4Unlimited; 01-02-13 om 20:03.

Forum Rechten