"oude" klepbank opknappen

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Ik het nieuwe huis moet ook nieuw meubilair komen. Omdat ik nogal op "cheap" ben hebben we deze "antieke" bank op Marktplaats gekocht. Een kleine eerste inspectie bij de verkopers verraden een sticker met streepjes code en het vermoedelijk bouwjaar.:D Er was nogal wat mis met de constructie, alles was gespijkerd er zat los. Wel leuk om weer eens met hout in de weer te zijn.De zitting was doorgezakt maar met nieuw hout is dat snel weer in stevig. Hier een daar wat schroeven en de rustieke bank heeft zijn plaatsje gevonden.
IMG_7575.jpg
IMG_7582.jpg
IMG_7574.jpg
IMG_7582.jpg
IMG_7586.jpg
 
Laatst bewerkt:

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Ha Jaap
Het verbouwen en klussen loopt een beetje op het eind. Er zijn nog heel veel kleine klusjes die ik met tegenzin voor me uit schuif. het probleem zit hem een beetje in de schuur/werkplaats/garage. Deze staat wel tegen het huis aan maar is niet verwarmd en ook niet geïsoleerd. Er staat een thermometer in en die geeft 2 a 3 graden C aan. Ook is het er een enorme p...zooi die opgeruimd moet worden. Om met dat soort temperaturen te werken zie ik niet echt zitten. Voordat je gereedschap op temperatuur is ben ik het ZAT.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.