Patrick stelt zich voor

Animalis

Nieuw lid
21 jan 2013
2
0
Veldhoven
Hallo,

Voordat ik hier op het forum ga rond snuffelen zal ik me zelf eens voorstellen. Patrick is mijn naam, 30 jaar en woonachtig in Veldhoven. Lang geleden op de LTS 2 jaar houtbewerking gedaan en daarna nog 1 een jaar 1 dag in de week naar school. Ik zag er destijds niet mijn brood in en via wat omwegen ben ik een opleiding in boomverzorging gaan doen. Met heel veel plezier mag ik dagelijks een boom rooien of snoeien, en dit allemaal klimmend.

Maar naast mijn werk ben ik nog zeer actief in de houtbewerking, van het aanpassen van meubelen die we zelf gebruiken tot het maken van nieuwe dingen. Afgelopen jaar hebben mijn vrouw en ik een ander huis gekocht, met momenteel een veel te klein schuur voor het gereedschap wat ik heb. Gelukkig komt daar medio feb/maart verandering in want dan word er begonnen aan de nieuwe schuur met plat-dak. De werkplaats word totaal geïsoleerd en er komt een hout kachel in. De afmeting buitenwerks worden 5.5m x 4.5m en de hoogte binnen in is 2,40m. De ruimte word gescheiden door een muurtje zodat daar de fietsen gestald kunnen worden.

Mijn machine park bestaat uit veel elektrisch gereedschap, een tafelzaag, afkortzaag en nog een eenvoudig freestafel (wat ik nog wil aanpassen).

Of ik een actief forum lid zal worden weet ik niet maar het is leuk om te lezen dat er zo veel enthousiaste mensen met dit vak bezig zijn. En de werkstukken kunnen althans voor mij inspirerend werken, dus wie weet.

Groet,

Patrick
 
Laatst bewerkt:

wupsie

Post veel
9 sep 2011
794
2
Groningen
Welkom, mede schuren bouwer.
Je zult hier veel kundige mensen treffen, die met liefde over hun passie schrijven.
Ben benieuwd naar je projecten, ennuh, je schuur ga ik in de gaten houden :)
Bij de weg: we zijn hier gek op foto's.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.