De wilde keuken: snijplank

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Leuke serie !! Ik vind het die Wouter Klootwijk dit programma leuk presenteren. Soms wel een beetje eenzijdig berichtgeving maar zeer vermakelijk is het zeker !!
 

bjorn

Post veel
14 aug 2009
754
3
Twente
Erg leuk programma, stokbrood en plank tegelijk afkorten en de snijplank in de sloot mikken vind ik ook wel leuke onbenullige acties.
 

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.676
3
Echt grappig. Die halve kip in een sigarenkistje op de barbeque vond ik ook wel heel leuk.
 

leroy

Post veel
23 jul 2010
1.023
32
hey bedankt
voor het posten erg leuk dat programma ik kijk het altijd erg leuk en heel simpel .
mvg leroy
 

RicoG1986

Nieuw lid
4 apr 2012
3
0
Even een vraagje in navolging van het filmpje. De beste man zegt dat een geoliede plank nooit kromtrekt.
Dit lijkt mij nogal voorbarig, of klopt dit verhaal?
 

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.676
3
Was het leven maar zo simpel. Helaas is een beetje olie geen garantie tegen kromtrekken. Het vertraagd wel de opname van water in het hout, dus vooral voor een snijplank die vaak gewassen wordt is het wel een goed idee om kromtrekken enigszins tegen te gaan.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.