Voorstelling

Glen

Actieve deelnemer
1 apr 2009
95
0
Arnhem, als ik thuis ben
Dag allemaal,

Na al lange tijd meegespiekt te hebben, en me ooit al eens ingeschreven te hebben zag ik net, toch maar eens voorstellen. Glen, uit Arnhem, maar geboren Zeeuw, in het dagelijks werk achter het bureau maar in mijn vrije tijd steeds meer in de schuur te vinden waar allerlei 'spul' staat inmiddels. Hout is wel het Leitmotiv, waarbij vooral machinaal te werk wordt gegaan. Tot nu toe voornamelijk het basicwerk van steigerhout. Meubeltjes voor familie en vrienden, je kent het wel. Maar sinds kort aan de gang met een cursus houtbewerking bij de heren van Kopshout te Nijmegen. Heerlijk!
Wat een info is hier trouwens te vinden! Ongelofelijk en wat een enthousiaste mensen. Voor zover ik kan overzien ook nog eens in een goede sfeer. Mooi man. Hoop de komende tijd dus vaker hier rond te hangen, al dan niet deelnemend!

Hartelijke groet,

Glen
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.