Even voorstellen vanuit Zweden

Eduardo

Nieuw lid
17 jan 2013
1
0
Voordat ik een post zal gaan plaatsen is het netter om mij eerst eens voor te stellen, mijn naam is Ed Korthout, 47 jaar oud, woonachtig in Zweden, in de plaats Rydaholm.
Ik heb een eigen timmer en schilder bedrijf. Ik doe renovatie´s, nieuwbouw, kortom alles..

De reden om lid te worden van dit forum is eigenlijk om te zien hoe andere mensen met hout om gaan en wat ze ervan maken, na het lezen van een aantal posten werd ik steeds positiever, kortom, ik zou hier ook graag mijn bijdrage aan willen toevoegen...

Ik heb een aantal foto´s toegevoegd over mijn werkzaamheden hier in Zweden...

Uitleg foto´s: Een klein huisje voor een robot grasmaaier, plaatsen en verven van een aanbouw, het verven van een compleet huis, en wederom het plaatsen van een aanbouw(keuken) van een oud bestaand huis
IMG_7785.jpg
IMG_9529.jpgIMG_0414.jpgIMG_0121.jpg
 

Bep

Actieve deelnemer
27 sep 2010
199
1
Prachtig huis en een prachtig land waar je woont.... Welkom!

Groeten Bep
 

akwadraat

Actieve deelnemer
1 okt 2008
108
11
Welkom Ed, en veel leesplezier hier en hopelijk mogen wij ook genieten van jou bijdrage.
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.243
291
Heelsum
Haha welkom Ed, leuk een "zweed erbij" mooie dat typische huisje in die rode kleur.

Maar goed dat je in Zweden zit en niet in Nederland als timmerman met jouw achternaam, anders kon je de hele tijd uitleggen dat je ook langhout hebt voor grote stukken :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.