Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 28

nieuwe werkplaats met Felder 531P en Hammer 4400

:evil: :evil:
    Heb je van z'n leven... Krijg 5 minuutjes geleden een telefoontje dat mijn Felder 531P en de Hammer lintzaag aangekomen zijn in de fabriek en dat ze hem morgen kunnen komen leveren. Geen probleem behalve het feit dat ik niet aanwezig kan zijn en ook geen kraan heb kunnen huren owv hun laattijdige verwittigen! Dus wordt het dan maar 12 augustus zegt die lolbroek.... :shock: :evil: Gans mijn verlof met de machine kunnen spelen anders en nu mag ik nog een maand extra wachten. :cry: :cry: :cry:
    Ik zou een ongeluk kunnen doen voor het ogenblik.

AAARGHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!

Enfin, in afwachting ga ik wat fotos proberen te plaatsen van de lege kelder en hoe we hem aan het opknappen zijn. Als het lukt tenminste.

Re: nieuwe werkplaats met Felder 531P en Hammer 4400

Kan me voorstellen dat je daar niet vrolijk van wordt,
    beetje kortdag ook :|

Je kunt het ook anders zien. Jij hebt een erg leuk vooruitzicht naar 2 machines waar vele anderen alleen van kunnen dromen. En dromen heb je nu tijdens je vakantie ook genoeg tijd voor.
    Maar ok, ik zou ook balen als je weet dat hij klaar staat maar toch pas over een maand geplaatst wordt.

Ach, zie het maar als uitgesteld genot!! :mrgreen: :mrgreen: Daar komt nog bij:"Het bezit van de zaak, is einde van het vermaak!."
    Maar wel gefeliciteerd want het zijn prachtige machines. Ik vraag me ook werkelijk af wat ons forum bijdraagt aan de omzet van Felder en Hammer.

jaap

Ik voel met je mee! Mijn KF700 staat ook bij Felder geparkeerd tot na hun vakantie. Bij mij lag het niet aan Felder, maar aan leveringsproblemen van een speciaal zaaglint om een partij 600 jaar oud eiken te kunnen herzagen, die nu op de beoogde plaats voor de machine is opgeslagen.

Ik heb er ook echt de balen van dat ik in de vakantie niet met de machine aan de slag kan. Ik had juist zo'n leuk opstartprojectje in gedachten! Maar goed, wat in het vat zit................

Deze namiddag wordt er geleverd!!woehoee!! fotos komen eraan!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Epistaxis
    Deze namiddag wordt er geleverd!!woehoee!! fotos komen eraan!
    pssst :?

al foto's?

Hier komtie dan eindelijk, mijn nieuwe baby!!

heeft een tijd geduurd want i was het usb kabeltje kwijt van mijn toestel. Hoe kun je trouwens fotos rechtstreeks op de site krijgen? Ik heb dan maar gespiekt bij guido en gekeken hoe hij het deed.

In elk geval: enjoy!

http://koencardoen.magix.net

nu maar hopen dat dit lukt, ik hoor het wel anders!

Vind je het heel erg dat ik stinkend jaloers ben? Ziet er machtig mooi uit. Veel plezier er mee.

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

jemig,ook hier een erg jaloerse houtbewerker.

Forum Rechten