Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 27

Onderwerp: Mijn Lijm!

Mijn Lijm!

Het is weer zover, vorst in de schuur. En weer een lijmpot naar z'n grootje. Leer ik dan nooit om voor de vorst alle kwetsbare zaken naar binnen te halen? Er lag ook nog een slijpsteen in de waterbak, maar gelukkig is die niet gebarsten.

Volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen, om een keer slim te worden.

Seek Seek, vorig jaar ook al.

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Op Lumberjocks heb ik ooit eens iemand gezien die een kastje had gemaakt met een gloeilamp erin verbonden aan een thermostaat, om al zijn lijm en verf te bewaren!
    Misschien is dat een idee?

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Ook ik ben al jaren van plan maatregelen te nemen. Verder dan een vaag voornemen is het nooit gekome. en nu zullen er in mijn schuur weer verven en kitten ws zo in kwaliteit achteruit zijn gegaan door de vorst dat ze weg kunnen. Zal eens googlen naar lumberjocks Nooit van gehoord

Bij mij in de schuur staat een gaskachel met thermostaat te branden.
    Staat afgesteld op een graad of 7 als ik er niet ben.

vanmorgen was het 11 graden in m'n schuurtje, ook met een aardgaskachel

Hetzelfde bij mij. Ik heb vorig jaar een (gas) gevelkachel geïnstalleerd in de garage met thermostaat. Dat werkt echt perfect ook tegen vocht.... Gasverbruik valt reuze mee.

o shit!
    helemaal vergeten.

gelukkig is mijn garage omringd door een appartement... maar met de verse sneeuw ga ik toch een paar dingen naar boven verhuizen denk ik... better safe than sorry!

Hobbybrouwers gebruiken oude koelkasten met daarin inderdaad een paar gloeilampen en een losse thermostaat om temperatuur geconditioneerde kasten te maken. Om alleen vorstvrij te houden is een klein gloeilampje genoeg in een geisoleerd kastje. Hier een lange hobbybrouwdraad waarin alles beschreven is, incl. een spotgoedkope Chinese thermostaat.

i.

Forum Rechten