Hardhout veiling Oss

stefke

Actieve deelnemer
21 mrt 2009
251
11
Echt prote partijen zijn het niet, misschien een groepsaankoop of iets dergelijk . Dit in combinatie met een keurende blik op de kijkdag , door iemand die dichterbij woont en gedeelde transportkosten.
Aankopen met Belgisch BTW nummer hebben BTW nultarief indien er een export verklaring gemaakt wordt . Eigenlijk ben ik maar luidop aan t denken ;-) en zal het iets te snel dag zijn , maar in de toekomst zouden zulke dingen afgesproken kunnen worden. Ikzelf bezit een bestelbus met een laadcapaciteit van 360cm lengte en zou dus bv. al een deel kunnen ophalen etc...

groeten
stefke
 

stefke

Actieve deelnemer
21 mrt 2009
251
11
Vorselaar - Oss 110 Km
ik ben wel geintresseerd in purperhart en/of bruinhart. Er zijn ook gemixte kavels bij heb ik gezien.Misschien enkele kavels selecteren en daarop voort breien .
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Deze aanbieder staat heeeeeeel vaak op allerlei veilingsite;s...... Hij wil een minimaal bedrag hebben voor het hout anders wordt de kavel niet gegund.....Qua aantallen valt het mee toch ? Ga er wel vanuit dat het hout moeten worden nagedroogd. Verder zou ik zeggen : KOPEN !!!!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.