Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 5 van de 5

VERKOCHT: zware GER vlak-/vandiktebank

Ik heb een GER FS 510 vlak- vandiktebank te koop in goede staat. De vlak- vandiktebank heeft een grote schaafbreedte van 510mm en is compleet met een extra set messen.
    Het is een echt zwaar uitgevoerde machine op 400V, die helaas wegens ruimtegebrek niet gehandhaafd kan blijven.

Ik verkoop de machine veel liever aan een liefhebber op dit forum, dan aan een handelaar op marktplaats, dus ik hoop dat iemand interesse heeft. De vraagprijs is €1.750,-

Attached files

Re: Te Koop: zware GER vlak-/vandiktebank

misschien handig om er bij te vermelden of het een 230V of 380V machine is, waar ie staat en wat je vraagprijs is

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Emiel
    Ik heb een GER FS 510 vlak- vandiktebank te koop in goede staat. De vlak- vandiktebank heeft een grote schaafbreedte van 510mm en is compleet met een extra set messen.Ik verkoop de machine veel liever aan een liefhebber op dit forum, dan aan een handelaar op marktplaats, dus ik hoop dat iemand interesse heeft. De vraagprijs is €1.750,-
    Emiel, wat zijn de afmetingen en het gewicht?
    Verder, hoeveel messen in de messenbalk? Meer doorvoersnelheden? Goeie spaanafvoer op de afzuiger?

hoi emiel-
    ik zie dat je ook nog een flinke lintzaag aanbied-
    wat wil je ervoor hebben?

groet annette
    http://www.fingerprintfurniture.nl

Hallo Annette,

Dat klopt! Ik ben bezig met het reorganiseren van mijn werkplaatsmachines. Mij leek iets in de richting van €500,- wel realistisch, kun je daar wat mee? PB me anders even.

Gr, Emiel

Forum Rechten