Een droom komt uit.....

wupsie

Post veel
9 sep 2011
794
2
Groningen
Rick, wat gaaf dat je een droom kunt verwezelijken, super initiatief, petje af hoor.
Heel veel succes, en, voor het jaar 2013: minder/geen ziekenhuis bezoeken, veel geluk, wijsheid en mooie werkstukken toegewenst.
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.240
290
Heelsum
Hoi Rick, een droom verwezelijken willen we allemaal. Gefeliciteerd! Als ik zo dadelijk de hoofdprijs win in de Staatsloterij doneer ik je een mooie Combi oid :p

Ga jij nou samen met die vriend daar werken of wordt het zijn werkplaats en mag jij hem af en toe gebruiken?
 

Wilmar

Actieve deelnemer
26 feb 2011
31
1
Dromen zijn er om te verwezenlijken. Het leven kan kort zijn geniet ervan zolang het kan.
Veel succes.
 

G.A.V.

Actieve deelnemer
29 aug 2010
149
0
Ha Rick!

Super gaaf dat het allemaal gaat gebeuren man! Een mooie uitdaging voor het jaar 2013 en je weet het he, als ik je kan helpen zeg je het maar!!

Gr. G.A.V.
 

Steven Gauwberg

Post veel
9 feb 2011
941
3
Stekene
www.houtentiek.be
Super man!
Heel tof initiatief, inderdaad jammer dat Zwolle zo ver weg is...
Misschien raak ik er ooit wel eens, maar moest jij binnenkort niet in Antwerpen zijn? Ik woon er een spreekwoordelijke boogscheut vandaan,
je bent altijd welkom om hier eens een kijkje te nemen! (hoewel ik denk dat je er niet snel aan toe zult komen nu je er zoveel werk bij krijgt;-))

Succes met de werkplaats!

Steven
 

WoodRob

Actieve deelnemer
23 nov 2011
101
0
57
Beesd
Van harte gefeliciteerd! Wat een mooi begin van het nieuwe jaar, waarvoor meteen maar de allerbeste wensen en gezondheid toegewenst.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
@Scheppie : Hout is voor mij echt een manier om mijn vrije tijd te besteden. Het maken van werkstukken, ontmoeten van andere houtbewerker en natuurlijk ons mini houthandeltje....Allemaal fijne manieren die me veel ontspanning geven. Het blijft dus echt een "hobby-project". De werkplaats zal dus gewoon 5 tot 6 dagen gebruikt worden als meubelmakerij en zo af en toe rommel ik daar dan rond. Het lijkt me heerlijk dat ik dan gewoon het hout dan schaven/zagen wanneer het mij uitkomt.....
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
@Steven : Da's inderdaad waar en dat staat zeker nog op het programma. Ik zie mijzelf al helemaal met Sam door de haven lopen om die mensen te "helpen" met het opruimen...;)
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.440
536
Werkelijk een geweldig nieuw "doorstart" voor je. Proficiat Rick, je gaat daar mooie momenten beleven.
groeten,
Ornament
 

mdamsma

Actieve deelnemer
15 mei 2011
277
19
Rick, van harte gefeliciteerd, met de mooie ruimte die het gaat worden.
Woon zelf ook in Zwolle, ben erg nieuwsgierig zal graag een handje willen helpen als dit uitkomt met mijn andere werkzaamheden.
Hoop zeker een keer te komen kijken.
Gr Menno
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Foto's zeggen meer dan waarden


IMG_4763.jpg
Buitenaanzicht met toegangsdeur en roldeur

IMG_4771.jpg
Huidige entree....

IMG_4772.jpg

IMG_4773.jpg

IMG_4780.jpg
Dit is nog de ruimte boven het systeemplafond (wat we eruit gaan halen..)....Nog best een mooie hoogte !!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.