Een droom komt uit.....

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Vandaag de planning gemaakt voor de verhuizing. We hopen dat we zondag over 1 week het meerendeel hebben kunnen verplaatsen. Zaterdag is de houtwinkel dus niet geopend !! Mocht je eaa nodig zijn stuur dan even een pb'tje of een mailtje naar hout@masave.nl en dan leggen we dit apart.

Vanmorgen hebben we de eerste lading hout al naar binnen gebracht.....Morgen gaan we alle kleine stukjes in dozen pakken.....er staat een grote stapel lege bananendozen klaar dus dat moet wel gaan lukken.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Goed...en toen was t vrijdag...De hele week heb ik alleen kleine beetjes vervoerd achterin mn auto, zeg maar stukken tot 1500mm lengte. Vandaag gaan we een paar keer rijden met een aanhanger...dat gaat ff wat makkelijker. Dan is t een kwestie van een tijdelijk plekje zoeken achter ons huis , daarvan uit krijgt het dan een uiteindelijke plek binnen. De stelling op zolder is grotendeels klaar dus daar kan een mooi partij'tje in.

Zondagochtend gaan we de resterende planken vervoeren.

Goed ontbijten nu en een extra kopje koffie !!;)
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
@artharg : Da's niet helemaal duidelijk. De tijd zal t leren.

Net even een siesta gehouden en ik kan er weer tegen aan....Hulptroepen zijn onderweg dus ik ga ook die kant op zo !!
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
En toen waren we alweer 6 maanden verder. :)

2014 is een bijzonder jaar geweest. Er is erg veel gebeurd. Het begon met het besluit om volledig voor Masave te gaan. Hier heb ik nog geen moment spijt van gehad, het is echt heerlijk om van je hobby je beroep te kunnen maken. Kijk wel goed uit dat je je hobby niet kwijtraakt....plan dus echt tijd om gewoon lekker aan t hobby'en te gaan !! Steenrijk gaan we er niet mee worden maar het is toch echt super om wakker te worden en dan te bedenken dat je eigenlijk de hele dag met hout aan de slag kan:eek:

De verhuizing was op dat moment een lastige keuze maar ook daar heb ik geen moment spijt meer van. De houtwinkel hebben we dus weer lekker aan huis en we hebben een grote werkplaats op 3 minuten van huis. Op deze manier kunnen we iedereen helpen met hun houtkeuze.

Vanmiddag nog even lekker aan de slag, straks eerst gezellig koffie drinken met goede houtvriend Jaap
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.