Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 8 van de 8

en toen had ik twee spookschaaf beitels.

Pas een leuke Stanley 53 spookschaaf gekocht. Hier zit het beiteltje alleen met het schroefje in het midden vast. Bij dit exemplaar was de beitel een beetje krom en ruste aan de zijkanten niet lekker op het bed. Ik dacht dat wel even terug te kunnen buigen. En toen had ik dus twee beiteltjes....

foto (29).jpg

Nou ja, mooi excuus om een mooie nieuwe van Hock te gaan kopen.

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    "Ieder nadeel heeft zijn voordeel" zei de Godfather van het Nederlandse voetbal toch eens.....
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Ha, dat moet ik ook eens proberen, om een excuus te hebben om een Hock-beitel voor mij 53 te moeten kopen... ;-)

Geweldige spookschaaf overigens, die 53!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door henkverhaar Bekijk Berichten

Geweldige spookschaaf overigens, die 53!
    Tja, dat weet ik dus nog niet.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rickkoorman Bekijk Berichten
    "Ieder nadeel heeft zijn voordeel" zei de Godfather van het Nederlandse voetbal toch eens.....

Nee, dat zei hij niet, heeft = heb

Heb je voor het buigen het gehardestaal wel gegloeid?

Nee, ik deed het gewoon zo. Achteraf gezien stom natuurlijk, want ik weet best dat je gehard staal niet kunt buigen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Seek Bekijk Berichten
    Nee, ik deed het gewoon zo. Achteraf gezien stom natuurlijk, want ik weet best dat je gehard staal niet kunt buigen.
    Dan weet je nu waarom

Forum Rechten