Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 3 van de 17 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 167

Re: Flatstalker 18 de luxe

Attached files

Athanor
    Guest

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaap
    De kost gaat voor de baat!

Toen ik met deze hobby begon, kocht ik ook regelmatig gereedschap en hout en vroeg mij vrouw een keer:"Wat ga je allemaal maken??", waarop ik zei:"Geen idee, ik werk op de afdeling inkoop!".

jaap
    Jaahh, kijk, daar ligt inderdaad een sterke kant bij ons hobbyisten. Morgen wordt er bij mij (ook al weer) een aanvoerapparaat afgeleverd Scherp ingekocht en dus lage exploitatiekosten :lol:

Fons

Attached files

Attached files

hallo allemaal.

Hoe weet je nu of het hout dat je bestelt hebt ook dat gene is wat aan je wordt geleverd.
    ik heb bestelt ""okoume supergarant-komo 30 jaar garantie multiplex
    3100*1530 perstuk 110 euro 6 mm dik

ik heb een plaat bestaande uit 5 lagen met een stempel okoume b/bb watervast verlijmt.
    op de andere 5 platen staat niets en bestaat uit drie lagen. ik ontwikkelde in de loop van de dag er een raar gevoel bij. (ben dus een leek wat hout betreft).

zo ziet het geleverde hout van BLANCOHOUT UIT ZUNDERT er uit

Attached files

zo ziet het eruit.

Attached files

ik vindt het voor garantie multiplex er niet echt top uitzien.. en je twijfel dan ook terecht!
    Ik heb ook wel (20 jaar) garantie multiplex gekocht en daar zat keurig op
    elke plaat een stikker en helemaal geen beschadigingen / fouten.

bijgevoegd een pdf-je over supergarant multiplex..

m.vr.gr. Paul

Attached files supergarant-garantiefolder.pdf (1.8 MB)

Albert,
    Multiplexplaten met een kwalificatie zoals jij die bestelde moeten duidelijk als zodanig herkenbaar zijn.
    Meestal zitten er stickers en of stempels op waar de garantie periode, de verlijmingskwaliteit en de dikte op vermeld staan.
    Ook wil het wel eens voorkomen dat deze info op de diktekant ineen code weggezet wordt.

grtz
    Tjalling

Gelijk terug brengen, zo hoort hout van die kwaliteit en prijs er niet uit te zien. Wanneer je zes dezelfde platen hebt besteld en er zijn zulke verschillen te zien dan klopt de levering niet.

Forum Rechten