Flatstalker 18 de luxe

A

Athanor

Guest
jaap zei:
De kost gaat voor de baat!

Toen ik met deze hobby begon, kocht ik ook regelmatig gereedschap en hout en vroeg mij vrouw een keer:"Wat ga je allemaal maken??", waarop ik zei:"Geen idee, ik werk op de afdeling inkoop!".

jaap

Jaahh, kijk, daar ligt inderdaad een sterke kant bij ons hobbyisten. Morgen wordt er bij mij (ook al weer) een aanvoerapparaat afgeleverd ;) Scherp ingekocht en dus lage exploitatiekosten :lol:

Fons
 

placebo

Actieve deelnemer
12 jun 2009
388
53
hallo allemaal.

Hoe weet je nu of het hout dat je bestelt hebt ook dat gene is wat aan je wordt geleverd.
ik heb bestelt ""okoume supergarant-komo 30 jaar garantie multiplex
3100*1530 perstuk 110 euro 6 mm dik

ik heb een plaat bestaande uit 5 lagen met een stempel okoume b/bb watervast verlijmt.
op de andere 5 platen staat niets en bestaat uit drie lagen. ik ontwikkelde in de loop van de dag er een raar gevoel bij. (ben dus een leek wat hout betreft).
 

paulv

Actieve deelnemer
3 mei 2009
98
1
Oud Loosdrecht
ik vindt het voor garantie multiplex er niet echt top uitzien.. en je twijfel dan ook terecht!
Ik heb ook wel (20 jaar) garantie multiplex gekocht en daar zat keurig op
elke plaat een stikker en helemaal geen beschadigingen / fouten.

bijgevoegd een pdf-je over supergarant multiplex..

m.vr.gr. Paul

Attached files supergarant-garantiefolder.pdf (1.8 MB)
 

tjalling

Actieve deelnemer
9 jul 2009
57
0
Albert,
Multiplexplaten met een kwalificatie zoals jij die bestelde moeten duidelijk als zodanig herkenbaar zijn.
Meestal zitten er stickers en of stempels op waar de garantie periode, de verlijmingskwaliteit en de dikte op vermeld staan.
Ook wil het wel eens voorkomen dat deze info op de diktekant ineen code weggezet wordt.

grtz
Tjalling
 

peterderooij

Actieve deelnemer
7 sep 2008
584
0
Gelijk terug brengen, zo hoort hout van die kwaliteit en prijs er niet uit te zien. Wanneer je zes dezelfde platen hebt besteld en er zijn zulke verschillen te zien dan klopt de levering niet.
 

placebo

Actieve deelnemer
12 jun 2009
388
53
Hallo allemaal

ik heb kontact gehad met de leverancier.via email, daar heb ik ook gelijk foto,s me gestuurd.
volgens hem moet er inderdaad iets fout gegaan zijn, dinsdag neemt hij contact met mij op.
ben benieuwd!!

groetjes albert
 

placebo

Actieve deelnemer
12 jun 2009
388
53
Hallo jaap. er is nog niets gebeurd, de firma zou het geld terug storten, en ik zou dan het hout terug brengen. Dus wacht ik nog even af.

Albert.
 

placebo

Actieve deelnemer
12 jun 2009
388
53
Hallo jaap en andere lezers.
Ik ben net thuis "" woensdag 18.30"' Ja het is gelukt. Het bedrijf in Drachten had geen enkele plaat meer, maar hij heeft ons een adres in Warns gegeven (op de wal 10) ik heb daar de andere dag jumbo okoume garantiemultiplex gekocht, het zijn prachtige platen, heel wat anders als die zooi van "'Blancohout uit Zundert"".
Het leuke was, dat tijdens het gesprek, we er achter kwamen dat mijn neef (zoon van mijn broer)
en een van de eigenaren van het bedrijf jaren terug vrienden waren en in de zelfde band speelden. leuk he!
Zodra mijn broer naar Sittard komt neemt hij de platen mee.
groetjes Albert.
 

placebo

Actieve deelnemer
12 jun 2009
388
53
Zo!! Vandaag heb ik een geleiderail gemaakt voor de handcirkelzaag, en gelijk uitgeprobeerd.
hij doet het prima.

Attached files
 

placebo

Actieve deelnemer
12 jun 2009
388
53
Het was warm vandaag, ""20 graden"" ben dus weer begonnen met epoxy en glasmatten
aantebrengen.



Attached files
 
  • Leuk
Waarderingen: MdeJongh

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.