Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 17 van de 17 EersteEerste ... 7151617
Resultaten 161 tot 167 van de 167
    Senior Member
    Ingeschreven
    Feb 2017
    Dat moet goedkomen lijkt mij. ik ga waarschijnlijk eenzelfde route volgen voor de romp alleen dan met blank materiaal primer>vullak 2k>aflak 2k. Succes met de laatste loodjes ik geloof dat het komende week redelijk wordt qua weer. Heb je geen verwarming op de bouwplaats? Als het puur om warmte gaat kun je er nog aan denken om tijdelijk wat verwarmings elementen neer te zetten als je meer als +/-12c nodig hebt erg veel is er niet nodig om van 12c naar 15-20c te gaan.
    www.rmwoodturning.nl

- marthijn

Ik heb een drie kilowat verwarming gekocht voor in de garage die ga ik nu gebruiken, ben dit jaar van het gas af in verband met 20 zonnepanelen. En twee infrarood panelen in de kamer..​

Vandaag nog 6mm oukeme watervast verlijmde platen aangebracht, en gelijmd
    met ingedikte epoxy.

6500A8F2-B2B1-44EE-B541-BCD0681A5C46.jpg

Senior Member
    Ingeschreven
    Feb 2017
    Schiet mooi op zo. wat wordt de uiteindelijke wanddikte? En inderdaad met zulke platen is een extra hand wel een uitkomst.
    www.rmwoodturning.nl

- marthijn

Rmkat de wanddikte bestaat uit 3lagen oukeme 6mm met daar tussen 420grams glasweefsel.
    dus ongeveer 20 mm dik. De spanten zijn 12 mm dik met daar tussen kurk isolatie.
    Welke afwerklaag tegen de kurk enspanten aankomt moet ik nog bezien.
    De opbouw van de wand: zie tekening; Gr. Placebo.
    placebo

567E2D6E-035D-45AE-96F3-8F47E0075416.jpg

Senior Member
    Ingeschreven
    Feb 2017
    Bedankt voor de info en tekening! Ik was zelf ook nog aan het denken om het glasweefsel tussen de okoume en de mahonie afwerk laag te doen ipv over de mahonie afwerk laag zoals op mijn bouwplannen wordt aangegeven.
    www.rmwoodturning.nl

- marthijn

Forum Rechten