Festool workshops

BenchWorks

Post veel
23 mrt 2011
1.695
3
Boirs, België
Iemand al aan deelgenomen en was het de moeite? Voor zij die het niet kennen, op de Festool website (in België toch) kan je je inschrijven om workshops van een namiddag of zo te volgen met een bepaald thema waar je leert hun machines op hun volledig potentieel te gebruiken. Ik denk er iedere keer aan om mij eens in te schrijven en dan laat ik het weer voorbij gaan.
Daarom zou ik graag willen weten of er iemand al aan deelgenomen heeft of dat wil doen?

(edit heb net gecheckt, bestaat ook in NL maar blijkbaar slechts in één plek en je moet betalen, hier is het gratis en word volgens mij gehouden bij de dealer die het dichts in de buurt is van het merendeel van deelnemers)
 
Laatst bewerkt:

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.655
2.535
Gaanderen
Ik(mijn bedrijf) heb vroeger een stuk of 20 workshops voor de bovenfrees gegeven. De meeste voor beginners en een paar voor gevorderden. Wij waren hier al mee bezig lang voordat festool met zijn workshops begon. Toen festool hiervoor gelegenheid zocht hadden wij natuurlijk belangstelling. Het mocht echter niet bij de dealer en onder de vlag van de dealer. Commercie en uitleg zouden niet goed samengaan.Van klanten die deze workshops gevolgd hebben heb ik alleen positieve berichten gehoord.
 

Wilmar

Actieve deelnemer
26 feb 2011
31
1
In het verleden 2 x een Festool workshop bezocht. De eerste was een algemene workshop om met verschillende machines te werken, denk aan de Kapex, zaagtafel, bovenfrees en domino. Ook voor de vs600 (zwaluwstaart frees hulp).
Van beide heb ik veel opgestoken, maar ik werk dan ook op een administratie en heb beroepsmatig niets met houtbewerking. Gezien wat jij in je filmpjes laat zien, vraag ik het mij af of dit voor jou van een niet te laag niveau is. Ik wist wel dat goed gereedschap het halve werk was maar dat het zoveel kon schelen had ik niet verwacht.
 

iedereen en niemand

Actieve deelnemer
8 okt 2012
520
0
ik heb een maand of 2 geleden in wijk en alburg een festool bovenfrees curses gehad.
was wel interessant.
was vanwege een waardebon ivm aanschaf nieuwe 10 10 bovenfrees

Ja zo een bon heb ik ook gehad ivm aanschaf van mijn frees. Alleen is het voor mij nog al ver rijden naar een van de vestigingen. Dus is het de moeite waard en wat laten ze zoal zien.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.