Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

te koop: kleine lintzaag (oude dewalt)

Om meer ruimte te maken in mijn werkplaats heb ik zojuist mijn oude kleine linzaag op marktplaats gezet. mochten er nog geinteresseerden hier zijn dan hou ik me aanbevolen.
    http://link.marktplaats.nl/262217117

Re: te koop: kleine lintzaag (oude dewalt)

Ik heb eventueel intresse,
    kun je eens beschrijven welk wattage de motor heeft en hoeveel cm dikte je er ongeveer mee kunt doorzagen?
    En stuur je dat ding ook op?
    groeten

wattage en de maximale hoogte zal ik opzoeken zodra ik weer in mijn werkplaats ben. maar ik ga hem niet opsturen. Ik bezorg hem alleen bij het grofvuil als ik hem niet snel genoeg kwijt ben voor deze prijs.

Het grof vuil is helemaal zonde.

Latent heb ik de behoefte om een lintzaag aan te schaffen (maar echt acuut hoeft het niet, de verbouwing van mijn woning gaat voor, vandaar latent). Desondanks is mijn interesse wel aangewakkerd.

Daarom deze vragen:
    Wat is het gewicht van deze machine?
    en wat zijn (ongeveer) de maten (breedte, diepte, hoogte?)

De vermelding: "klein" suggereert klein, maar de foto's suggereren toch groot.

ik ben even langs mijn werkplaats geweest:

hoogte : 1 meter
    breedte: 65 cm
    gewicht: geen flauw idee

doorvoerhoogte (max): 14 cm (het leek op 15 maar voor de zekerheid zeg ik 14)
    doorvoer breedte vanaf het zaagblad: 30 cm

Attached files

Hoi Guido,

duidelijk antwoord.
    Als ik het formaat begrijp dan kan ik ie in een normale auto met de achterbank plat.
    (dat scheelt weer een hoop gedoe)

Omtrent het gewicht,
    mijn achterliggende vraag is meer: is ie (door één man) te verplaatsen?
    Oftewel: kun jij hem (redelijk) tillen ??

Ik heb namelijk (zoals zovelen) ook niet heel veel ruimte en moet af en toe wat verplaatsen (liefst alleen)

Groets,
    Koffiedrinker.

Hij is door mij goed te tillen. (ik heb hem ook veelvuldig verplaatst)... als ik maar een rechte rug hou en schuifelstapjes maak. ik zou er geen strandwandeling mee maken .

hou er rekening mee dat het een lichtelijk opknap ding is. Hij werkt goed nu zoals hij is maar er is nog ruimte voor verbetering.
    ik heb b.v. zelf de geleidertjes (geen rolletjes maar blokjes staal) weer vierkant geslepen en daarmee loopt hij een stuk beter (rechter). Ik heb zelf te weinig ervaring met het opknappen van oude machines en daarom ben ik niet verder gegaan dan die blokjes en wat schoonmaak werk.

Laat maar horen wat je wil. Ondertussen heeft iemand op marktplaats 60 euri geboden maar ik doe er veel liever iemand van ons forum een plezier mee.

Forum Rechten