tuffsaws

bruine_beer

Actieve deelnemer
2 dec 2012
288
42
Heers, België
Helaas heb ik ook zo'n antwoord gekregen van Ian, het mooie was dat hij smalle lints heeft in mijn lengte terwijl ik ze nergerns anders kan vinden.
Heeft iemand een suggestie waar ik wel een smal lint kan komen met een lengte van 2240?
Bedankt vast, Robert
Heb je dat antwoord onlangs gekregen? Ik heb op 10 maart 2020 nog linten besteld voor een N4400. Hij deed dat nog voor bestaande klanten die met Paypal konden betalen en geen bezwaar hadden tegen de hogere verzendkosten (30£ voor 5 linten naar België - hij was zelf zijn verzendkorting kwijt omdat hij weinig verstuurt naar het buitenland)
 

Robert Glotzbach

Nieuw lid
27 apr 2020
2
0
Heb je dat antwoord onlangs gekregen? Ik heb op 10 maart 2020 nog linten besteld voor een N4400. Hij deed dat nog voor bestaande klanten die met Paypal konden betalen en geen bezwaar hadden tegen de hogere verzendkosten (30£ voor 5 linten naar België - hij was zelf zijn verzendkorting kwijt omdat hij weinig verstuurt naar het buitenland)

Ja ik kreeg dat antwoord vanmorgen... hij schreef dat het komt door de verzend restricties buiten de UK i.v.m. Corona.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.