Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 8 van de 10 EersteEerste ... 678910 LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 95

Onderwerp: tuffsaws

Antwoord gekregen, we hebben eventueel een doorstuur station in Schotland, maar misschien kunnen we beter het nieuwe jaar even afwachten en denk dat tuffsaws dan wel weer levert aan europa?

beetje gek wel, geen Brexit voorlopig dus wat is het probleem?
    . . . Als er 1 gereedschap over de dam is staat zo je werkplaats vol . . .

Een lagerhuis gevuld met idioten en één clown, dat geeft de burger (en de bedrijven) niet veel moed naar de toekomst toe vrees ik
    Ik wil niet weten wat die onzekerheid al gekost heeft aan de bedrijven, niet alleen in GB maar ook aan deze kant van het kanaal.
    Na dik drie jaar kissebissen staan ze nog altijd even ver als de eerste dag! Politiek, je word er niet vrolijk van.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scheppie Bekijk Berichten
    beetje gek wel, geen Brexit voorlopig dus wat is het probleem?
    Hij legt het wel uit: de website geeft problemen en Brexit werpt zijn schaduw vooruit. Je zit met onzekerheden rond BTW, invoerrechten, aansprakelijkheid, toepasselijk (consumenten)recht en ik begrijp wel dat hij als kleine ondernemer nu even eieren voor zijn geld kiest en die onzekerheid wil vermijden. Verder ben ik het helemaal eens met Tuoh,het totaal onvermogen van de politiek om het algemeen belang te dienen is werkelijk bizar.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tuoh Bekijk Berichten
    Een lagerhuis gevuld met idioten en één clown, dat geeft de burger (en de bedrijven) niet veel moed naar de toekomst toe vrees ik
    Ik wil niet weten wat die onzekerheid al gekost heeft aan de bedrijven, niet alleen in GB maar ook aan deze kant van het kanaal.
    Na dik drie jaar kissebissen staan ze nog altijd even ver als de eerste dag! Politiek, je word er niet vrolijk van.
    Rare jongens die Britten
    Mvg,
    Waar gehakt wordt, vallen spaanders.

ik begrijp wel dat hij als kleine ondernemer nu even eieren voor zijn geld kiest en die onzekerheid wil vermijden.
    Ik begrijp er helemaal niks van.... je wil als ondernemer toch je klanten bedienen. En de komende maanden is er nog helemaal niks aan de hand en kun je daar dus probleemloos mee doorgaan. Dikke onzin dus. Is gewoon iets anders aan de hand.

Logistiek is toevallig hetgeen waar ik het geld mee verdien om aan de hobby uit te geven :-) Bedrijven hebben per bedrijf soms tonnen en zelfs vele miljoenen uitgegeven aan het aanhuren van extra magazijnen en inrichting van extra kanalen om de logistieke flow op gang te houden na een mogelijke Brexit. In het hele land was nagenoeg geen magazijn meer te huren. En allemaal helemaal voor niks. Dit heeft bedrijven al miljarden gekost... maar het leuke is... wat uitgegeven wordt wordt ook verdiend dus er wordt ook heeeeeeeeeel veel aan verdiend. Vestzak broekzak dus uiteindelijk... en de overheid spint er garen bij want hoe meer omzet hoe meer BTW... en belasting :-) Goed verdienmodel.
    . . . Als er 1 gereedschap over de dam is staat zo je werkplaats vol . . .

Als de Britten geen geld willen verdienen is dat hun probleem. Iemand in Nederland of België moet toch ook behoorlijke linten kunnen leveren.

Ik wilde vandaag tuff bladen bestellen via internet maar dit lukte niet. Heb toen contact opgenomen met de verkoper, maar deze gaf te kennen dat men geen zaaglinten meer verkoopt buiten de UK. Dat is natuurlijk wel erg jammer. Zijn er nog ideeën waar ik deze zaaglinten nog ka.n bestellen voor mijn electra beckum bas315/4?

- - - Updated - - -

Sorry voor de spelfouten!
    Laatst gewijzigd door Athanor; 19-11-19 om 11:01.

Röntgen RRR hoektand in duitsland.
    Zijn eigenlijk banden voor metaal, maar zagen prima.
    Een echte vakman maakt veel met weinig gereedschap.
    Ik heb veel gereedschap.......

Senior Member
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door handig18 Bekijk Berichten
    Röntgen RRR hoektand in duitsland.
    Zijn eigenlijk banden voor metaal, maar zagen prima.
    Volgens mij kun je bij hen geen losse banden bestellen, maar enkel per vijf. Maar mss is dat inmiddels anders… Staan trouwens als zeer goed bekend — de core business is trouwens banden voor de vleesverwerkende industrie. : ))
    Laatst gewijzigd door Bert Vanderveen; 18-11-19 om 23:52. Reden: tikfout

Forum Rechten