Even voorstellen

El Gato Negro

Nieuw lid
4 dec 2012
3
0
Berlaar
Hallo iedereen,

Ik lees sedert enkele weken al passief mee op dit forum dus de tijd is gekomen om me even voor te stellen:
Stefan, 27j jong, bediende van beroep en in de vrije tijd die me rest kan ik me wel bezig houden met houtbewerking.
Sinds een goed jaar volg ik onder andere de zelfbouw machines a la Matthias Wandel / Ronald Waters, wat me ongelofelijk fascineert en natuurlijk ook zelf moest proberen.

Op het plan staat nu nog:
  • Werkplaats isoleren en afwerken
  • werkbank maken voorzien vanbankschroeven
  • Cyclone voor stofafzuiging (work in progress)
  • schuurschijfmachine (bezig met ontwerp in Sketchup)
  • ...

Gr
Stefan
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Het is zover : We hebben op woodworking.nl de eerste superheld als forumlid !!!! Stefan, van harte welkom op dit forum. Wat heb je tot op heden allemaal al gemaakt ?
 

El Gato Negro

Nieuw lid
4 dec 2012
3
0
Berlaar
Thanks Rick, meer een pantoffelheld maar bon :)

Tot op heden gemaakt; oudste eerst:
- Pantorouter (kopie van...)
- hiermee dan alle pen-gat verbindingen gemaakt voor twee schuifdeuren van het tuinhuis, alsook alle verbindingen van de huidige werkbank en ladekast waar de boorkolom opstaat.
- daarna nog een freeslift om de huidige frees als freestafel te kunnen gebruiken en de eerste versie van een schuurschijfmachine om een oude wasmachine motor een nieuw nuttig leven in te blazen.

Gr
Stefan
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Nou "El Gato Negro " is toch echt wel een superheld.....tenminste ...dat vond ik op wikepedia !! haha

Ben nu wel erg benieuwd naar wat foto;s van je pantorouter...
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.